Hvor langt er du på vei?

30 uker, og i kjempeform! Gikk laaang tur i gårkveld og har vært med på å bære flyttelass i dag (ikke de tunge tinga da).

Sorry om det føles som om jeg gnir salt i såret til dere som ikke er like fine i formen som meg - jeg vet jeg er heldig, og har virkelig medfølelse med dere. Det må være tungt å ha det slik i månedsvis, håper dere snart opplever at formen bedrer seg - i det minste for en liten periode!

Tenker heller at det er bra noen av oss har god form [emoji1] hvis vi andre kan klage litt må det jo være rom for å si at man faktisk har det rimelig bra [emoji108]

Jeg hadde det supert i nesten hele andre trimester, og koste meg virkelig med det, men så var det som om tredje trimester åpnet dørene for alt mulig rart [emoji85]
 
30+2 i dag. Leggkramper, halsbrann, hofte-/bekkensmerter og cirka null søvn har blitt den nye normalen her [emoji28] lengter veldig etter bebisen nå, så håper de siste ukene går fort!
 
28 [emoji170][emoji170]
Endelig litt mer energi, men formen er fremdeles egentlig ganske crap [emoji28]
 
31+4

Ee litt sliten, men har ingen spesielle plager og er ellers i fin form. Er heldig ☺
 
29+2 og jeg er så lei!! Synes alt er tungt å føler meg like stor som når jeg var dagsventende sist svangerskap
 
30+5 og må vel si at jeg teller ned nå.. alt er tungt og det merkes at man har 2 og ikke 1 i magen.
 
31+0
 
28+5 [emoji170][emoji170] Nå er hver dag med guttene INNI magen en bonus! På sykehuset med intravenøst riestopp hele helgen. Satser på at det gjør susen [emoji179]
 
  • Liker
Reactions: Vbt
28+5 [emoji170][emoji170] Nå er hver dag med guttene INNI magen en bonus! På sykehuset med intravenøst riestopp hele helgen. Satser på at det gjør susen [emoji179]

Håper de får enda litt tid i magen, men du har kommet så langt nå at det sannsynligvis går bra om de skulle komme også (om du har fått lungemodning som har fått virke)
Som du sier hver dag er en bonus, og vil gi 2-3 dager mindre på nyfødtintensiv etter fødsel.
Masse lykke til
 
29+2
 
Back
Topp