Hvor langt er du på vei?

26+3 [emoji173]️ Føler meg sliten, sprekkeferdig og vond her jeg sitter å venter på kiropraktoren min [emoji30] Håper de neste 14 ukene går foooort [emoji85]
 
23+5 sliten... hvor er sen fantastisk energien man liksom skal få i 2.trimester?
 
23+3 og skikkelig sliten [emoji58] trøtt og føler alt er tungt. Men der er heldigvis dager som ikke er like slitsomme
 
26+5, veldig sliten & trøtt, blir andpusten av ingenting, fortsatt bekkenplager, sprekkfølelse, halsbrann fra &#&# og forstoppelse som dreper meg[emoji85][emoji85]
 
Last edited:
27+0 formen er bra tiltross for bekkenløsning [emoji19]
 
25+4. Veldig varierende med energinivå, symfyse smerter.
 
23+2 [emoji177]

SINNSYKT trøtt. Sover hele dagen, og har vekkerklokke på til jeg må hente i barnehagen [emoji85] Sovner tidlig på kvelden også. Bekkenet verker, og jeg spyr fortsatt hver morgen. Håper hvertfall på LITT mer energi veldig snart [emoji23][emoji1319]
 
26+4 syk og forkjølelse IGJEN!generelt utslitt og mye bekkensmerter...sovner 19 hver kveld sammen storebror:p føler meg høygravid allerede.....så lurer på hvordan det går etter nyttår....nå lever jeg på drømmen om julemat:p
 
26+0 Trøtt, kvalm og fryktelig lei
 
26+4
Magen begynner å bli tung! Jobber 40% og får heldigvis mye avlastning på jobb.
Blir fort sliten, men er ellers veldig heldig med formen. Litt halsbrann (løser seg med lovehearts og sitronvann), væske i kroppen og korsrygg som plager meg litt.
 
Back
Topp