Hvor langt er du på vei?

Jeg ligger også på sofaen/i sengen hele dagen. Kvalm fra morgen til kveld. I går kom første spybølge. Varte heldigvis ikke lenge. Kun magesyre som kom opp, da magen er skåltom likevel. Ikke lett å få spist noe når en brekker seg når en skal svelge ned..
7+4 nå.. fremdeles en stund igjen til 12 uker ja..

Hadde første time hos lege i uke 11:) fikk beskjed om at ikke det var no vits før da
Takk for svar:) Dette er skikkelig spennende altså! Min app sier jeg er 4+0 idag og i svangerskapsuke 5? Trodde svangerskapsuke 5 starter når jeg var 5+0:p Ikke helt stødig på hvordan man skal telle ukene. Får ringe legen min om noen dager og avtale. Skal på ferie til Tenerife i slutten av November, så lurte på å hvertfal få time før det:)

Takk for svar:) Dette er skikkelig spennende altså! Min app sier jeg er 4+0 idag og i svangerskapsuke 5? Trodde svangerskapsuke 5 starter når jeg var 5+0:p Ikke helt stødig på hvordan man skal telle ukene. Får ringe legen min om noen dager og avtale. Skal på ferie til Tenerife i slutten av November, så lurte på å hvertfal få time før det:)
Ja da er du 4 fullgåtte uker, men startet på uke 5:) å når du er 5+0 er du 5 fullgåtte uker osv:) man er i uke 5, men ikke 5 uker på vei :) skjønte du?:)

Jeg ligger også på sofaen/i sengen hele dagen. Kvalm fra morgen til kveld. I går kom første spybølge. Varte heldigvis ikke lenge. Kun magesyre som kom opp, da magen er skåltom likevel. Ikke lett å få spist noe når en brekker seg når en skal svelge ned..
7+4 nå.. fremdeles en stund igjen til 12 uker ja..

Uff, håper det blir bedre for deg snart:)
Jeg sleit med kjempe kvalme i min forrige graviditet, jeg mistet i uke 8+4. Men fy så kvalm jeg var før det Jeg fant ut at det hjalp for meg å ligge på ryggen i sofaen med beina opp på kanten av ryggputene, så måtte jeg småspide på kjekt hele tia, hadde de stående over alt i alle rom, det hjalp litt for meg hvertfall ;-)

Uff, så grusomt:-o
Kan jeg spørre hvor mange ganger du har mistet, lurer bare på om jeg bruke gjøre det og, jeg mister forrige gang skjønner du

Har mistet en gang tidligere, så får håpe det holder denne gangen. Men må si at jeg er nervøs for at det skal være noe galt. Går mye rundt og kjenner etter tegn osv. Håper det går bra med deg også!

Har mistet en gang tidligere, så får håpe det holder denne gangen. Men må si at jeg er nervøs for at det skal være noe galt. Går mye rundt og kjenner etter tegn osv. Håper det går bra med deg også!

Kjenner godt til det:-)
Er kjempe nervøs hele tiden, men prøver å ikke tenke så mye på den måten, prøver bare å roe meg og tenke at alt skal gå bra:-)
Lykke til, håper å høre fra deg om i uke 12 hvordan alt er;-) Lykke til med den lille

6+3 i dag. Tida går så saaakte.. Synes jeg har vært gravid i en evighet :p Skal til jordmor når jeg er 8+0 for en prat og sjekk. Så det er første delmål. Uke 12 føles uendelig langt fremme..

Back
Topp