Jeg er ikke så god på alle disse forkortelsene, hva er TUL?
Tidlig ultralyd
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er ikke så god på alle disse forkortelsene, hva er TUL?
Tidlig ultralydbare spør hvis det er mer du lurer på!
5+1 her også... Vil sku klokken litt frem..
Normalt sett synes jeg dagene og ukene flyr avgårde.. Nå er det ikke sånn lenger nei..![]()
Kjenner til den, nå er jeg sykemeldt på grunn av en opperasjon å
TakkÅja haha, der var jo ganske logisk
Er det vanlig å ha så tidlig ultralyd?
Hadde første time hos lege i uke 114+0 idagFikk positiv test igår og digital idag. Når ringte dere til lege for å avtale første time?
![]()
Takk for svarHadde første time hos lege i uke 11fikk beskjed om at ikke det var no vits før da
Ja da er du 4 fullgåtte uker, men startet på uke 5Takk for svarDette er skikkelig spennende altså! Min app sier jeg er 4+0 idag og i svangerskapsuke 5? Trodde svangerskapsuke 5 starter når jeg var 5+0
Ikke helt stødig på hvordan man skal telle ukene. Får ringe legen min om noen dager og avtale. Skal på ferie til Tenerife i slutten av November, så lurte på å hvertfal få time før det
![]()
Ja tror detJa da er du 4 fullgåtte uker, men startet på uke 5å når du er 5+0 er du 5 fullgåtte uker osv
man er i uke 5, men ikke 5 uker på vei
skjønte du?
![]()
Jeg ligger også på sofaen/i sengen hele dagen. Kvalm fra morgen til kveld. I går kom første spybølge. Varte heldigvis ikke lenge. Kun magesyre som kom opp, da magen er skåltom likevel. Ikke lett å få spist noe når en brekker seg når en skal svelge ned..
7+4 nå.. fremdeles en stund igjen til 12 uker ja..
Jeg skal ha det fordi jeg har mistet tidligere. Så det er nok veldig ulikt. Endel tar nok heller en tidlig ultralyd rundt uke 12.
Uff, så grusomt:-o
Kan jeg spørre hvor mange ganger du har mistet, lurer bare på om jeg bruke gjøre det og, jeg mister forrige gang skjønner du
Har mistet en gang tidligere, så får håpe det holder denne gangen. Men må si at jeg er nervøs for at det skal være noe galt. Går mye rundt og kjenner etter tegn osv. Håper det går bra med deg også!