Hvor langt er du på vei?

Når kontaktet/kontakter dere fastlegen deres, og når er første kontroll? :)
Jeg ringte legekontoret tidlig denne uken, var på dagen jeg var 8 uker, tror jeg :p Fikk time til første svangerskapskontroll i modten av august, er 12+1 da. Her tar de ikke inn gravide til kontoll før man er 12 uker, men såvidt jeg har skjønt er dette forskjellig fra sted til sted. Du må gjerne ringe legen i morgen og høre hvordan det fungerer der :) Hvor langt er du på vei?

Jeg ringte legekontoret tidlig denne uken, var på dagen jeg var 8 uker, tror jeg :p Fikk time til første svangerskapskontroll i modten av august, er 12+1 da. Her tar de ikke inn gravide til kontoll før man er 12 uker, men såvidt jeg har skjønt er dette forskjellig fra sted til sted. Du må gjerne ringe legen i morgen og høre hvordan det fungerer der :) Hvor langt er du på vei?

Jeg er 7+4 idag, og ringte faktisk på fredag :) fikk beskjed om at jeg gjerne kunne komme i uke 8, og at jeg gjorde som jeg selv ønsket. Men får ikke tatt blodprøve (og diverse?) før i uke 12, så jeg venter :) jeg føler meg frisk og fin, så da er det vel ingen grunn til å dra tidligere?

8+4 i følge mens, 8+0 i følge tul

6 uker i dag:-)

Woho, 9 uker i dag :)

6+1 :-)

Back
Topp