Hvor langt er du på vei?

Neida, jeg er bakerst med 4+3 i går :)

Ja det stemmer :)
Jeg kommer ikke på det siden du er flere dpo enn meg. Jeg hadde EL så sent, så tipper jeg blir satt tilbake litt på oul. Men ingen krise når en er forberedt på det ;)
Holder bare på menstermin for å få komme inn til oul mitt tidligere :p

Men vi er jo midt i mnd så det vil jo komme mange flere etter oss ;)

Fødte du på termin forrige gang?

Jeg kommer ikke på det siden du er flere dpo enn meg. Jeg hadde EL så sent, så tipper jeg blir satt tilbake litt på oul. Men ingen krise når en er forberedt på det ;)

Samme som meg då, hadde el på CD 22 :-) derfor ett sprik hos meg og! ;-)

Jeg er 4+6 med beregnet termin 12.juni. Er det fordi jeg har lange sykluser? Bruker den babyverden-appen, og har skrevet inn at jeg har 32-dagers sykluser.

Menstermin forrige gang var 4. Oktober, men ble satt fram til 11. Altså satt akkurat en uke tilbake. Fødte 9. Oktober :)

Uansett, det er ikke mulig at han ble unnfanget en uke senere, så fostere utvikler seg forskjellig. Han var heller ikke stor da han kom to dager før termin: 49 cm og 3000g. Frisk og rask og veldig lang gutt i dag!

Hva med deg? Fødte du til termin? Stemte mens- og ultralydtermin over ens?

Menstermin forrige gang var 4. Oktober, men ble satt fram til 11. Altså satt akkurat en uke tilbake. Fødte 9. Oktober :)

Uansett, det er ikke mulig at han ble unnfanget en uke senere, så fostere utvikler seg forskjellig. Han var heller ikke stor da han kom to dager før termin: 49 cm og 3000g. Frisk og rask og veldig lang gutt i dag!

Hva med deg? Fødte du til termin? Stemte mens- og ultralydtermin over ens?

Nei min mens termin var 14, ble satt til 12 på oul, men så kom hun den 6 :) og jeg brukte både eltester, fertilitetsmonitoren og tempet så er jo ganske sikker på at hun ikke ble unnfanget en uke tidligere. Kan maks ha vært 3 dager tidligere. Hvis ikke måtte hun vært en mnd eldre hehe.

Så ja, de utvikler seg ulikt! Hun var 51 lang og 3315 så grei i størrelsen ;)

Men kjenner jo jeg er livredd for å forvente at denne babyen også skal komme før tiden også gjør den ikke det!

Back
Topp