Hvor langt er du på vei nå?

Jeg er 19+3. Kjenner bittelitt liv, men pga Morkake foran så er det lite enda :happy:
 
19+2 og kjenner mye liv :) Begynte å kjenne fra uke 17 tror jeg (altså 17 + noe)
 
Er 16+6 og tror jeg kjenner starten på noe, denne slørete «fiskehale» følelsen på innsiden av magen :hilarious: Aldri kjent den type luft i magen før vertfall, og følelsen er jo veldig spesiell og annerledes :shy:
 
Gleder meg til å kjenne noe snart! De andre to graviditetene kjente jeg når fosteret bevegte på seg allerede i uke 14! Uvant å gå å vente på det :)
 
Jeg er 15+1 og tror at jeg har kjent bevegelse i form av en følelse av bobler. Kan være tarmen og, men tror ikke jeg kjenner igjen den følelsen fra før :p
 
Er 14 +4 og har kjent romstrering i et par uker nå. Blir nok en stund til ordentlige spark. Har morkaka fremme nå som de to andre gangene og begynte å kjenne tydelige spark fra uke 20-21.
 
19+4 og venter enda på livstegn fra magen.
 
Jeg er bare 6+5 så jeg kjenner ikke noe enda, men jeg lurte på hvor langt på vei dere med tvillinger var første gang dere kjente liv/spark?
 
18+4 og har kjent små spark innimellom siden uke 16. Kjente romstering fra uke 13. Idag har det vært mye spark.
 
19 uker. Har kjent et tydelig spark utenfor magen. Ellers er det kun diffus romstrering inni der, men egentlig såpass vagt at jeg iblant blir usikker. Mest på ettermiddagen noe jeg får satt meg ned på sofaen etter jobb! Morkaka foran og litt ekstra polstring!
 
Jeg er 13+3 og har egentlig kjent litt siden uke 10+0, men mye mer den siste uken. Gleder meg til tydelige spark og å kjenne når den snur seg og slikt :)

Med 1. kjente jeg fra uke 12 og helt tydelig fra uke 15.
 
Jeg er også 16+2, kjenner ingenting.
Eller, har lurt litt på noen runder med «leamus» innimellom, særlig fordi det ikke er særlig regelmessig, og innimellom litt forskjellige steder. Så kanskje det er baby, men hvem vet:) Venter på det første skikkelige sparket! Det er så magisk.
 
Er 17+1 idag, så smått begynt å kjenne litt dult, har foranliggende morkake.
 
Er 16+2 og kjenner ingenting, magen som ikke har vært synlig kom i går :hilarious: føltes sånn..
 
Er 16+0, kjent litt bevegelse, men ikke regelmessig eller ofte. Gleder meg til å kjenne mer tydelig. :happy:
 
17+0, har hatt et par følelse av «fjær» eller «fiskehale» som stryker meg på innsiden. Men jeg aner jo ikke, har heller ikke vært på UL på mange uker så vet ingenting om morkaka heller. Håper bare det har vært baby og at det fortsatt er noe der inne som snart gir meg et skikkelig livstegn :Heartpink
 
15+5
Har kjent ett svakt spark ved 2 anledninger, men en stund siden sist. Klarte å finne hjerteslag med hjemmedopler idag, så da er det vel fremdeles liv. :cat:
 
Back
Topp