Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg skjønner ikke hvordan vi kan være like langt på vei når du har termin 15. mai og jeg har 20. mai ??
Jeg skjønner ikke hvordan vi kan være like langt på vei når du har termin 15. mai og jeg har 20. mai ??
Samme her alt fra 15.-23.Mai valgte bursdagen min jeg da 20. mai også fint at den er litt midt mellom så trenger jeg ikke bli så skuffa på OUL om de flytter datoen bakoversjekka alle kalkulatorene og alle sa forskjellige. En sa 15,16,17,18 og 20 mai, så da valgte jeg den 15. (Som er bursdagen til favoritt broren min, han andre broren min har den 20) hahaha får bytte når jeg har vært på oul
Samme her alt fra 15.-23.Mai valgte bursdagen min jeg da 20. mai også fint at den er litt midt mellom så trenger jeg ikke bli så skuffa på OUL om de flytter datoen bakover
sjekka alle kalkulatorene og alle sa forskjellige. En sa 15,16,17,18 og 20 mai, så da valgte jeg den 15. (Som er bursdagen til favoritt broren min, han andre broren min har den 20) hahaha får bytte når jeg har vært på oul
Hvis dere bruker babyverden sin kalkulator så skal det stemme...Samme her alt fra 15.-23.Mai valgte bursdagen min jeg da 20. mai også fint at den er litt midt mellom så trenger jeg ikke bli så skuffa på OUL om de flytter datoen bakover