Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Skjønner hva du mener, og kjenner også på takknemlighet! Snart er vi alle forbi siste grense for spontanabort også16+6. Det er siste gang i denne omgang at siste tallet før plusstegnet og første tallet etter plusstegnet er likt. Det har alltid vært en psykologisk milepæl for meg helt siden 10+0 og hvertfall 11+1. Jeg er så takknemlig!![]()

Jaaa, det er så gøy!!!Skjønner hva du mener, og kjenner også på takknemlighet! Snart er vi alle forbi siste grense for spontanabort også![]()

Jeg trodde det var uke 18, så derfor jeg skrev det. Men googla det og det er visst uke 22. Etter det er det dødfødsel eller ekstremt prematurt født.Jaaa, det er så gøy!!!
Når er grensa for det? Og etter det kaller man det prematur? Eller er det noen uker mellom grensa for spontanabort og uke 23 hvor barna kan reddes som heter noe annet?
Kanskje dumt spørsmål, men dette har jeg aldri fundert på.![]()

Ah, men uansett er vi jo veldig nærme uke 23/24, så du sa jo ikke feil!Jeg trodde det var uke 18, så derfor jeg skrev det. Men googla det og det er visst uke 22. Etter det er det dødfødsel eller ekstremt prematurt født.
Min feil! men velger likevel å tenke at sjansen for spontanabort er så liten nå, at jeg egentlig ikke bruker noe energi på det![]()
Sannsynligheten er SVÆRT liten, så jeg merker at jeg tenker mindre og mindre på det.