Hvor langt er du på vei idag?

Jeg er i tvil, har vært hos to forskjellige på tidlig privat ul.
Først hos privat gyn, innvendig ul. Alt fint, god hjerteaktivitet og måler crl. Sier rundt 7 og noe på vei, termin rundt 8-9 juli. Hun henviser til ol på sykehuset, uke 11-12, rett før jul.

Andre gang, uken etter hos privat jordmor.
Utvendig ul. Alt fint, mye hjerteaktivitet og måler crl. Hun mener jeg er 6+5. Med termin rundt 15. juli.

I appene mine stemmer alt overens med det som førstnevnte; gyn sa, mtp mens og el.

Vet ikke hvem jeg skal tro på..?:confused005

Jeg er i tvil, har vært hos to forskjellige på tidlig privat ul.
Først hos privat gyn, innvendig ul. Alt fint, god hjerteaktivitet og måler crl. Sier rundt 7 og noe på vei, termin rundt 8-9 juli. Hun henviser til ol på sykehuset, uke 11-12, rett før jul.

Andre gang, uken etter hos privat jordmor.
Utvendig ul. Alt fint, mye hjerteaktivitet og måler crl. Hun mener jeg er 6+5. Med termin rundt 15. juli.

I appene mine stemmer alt overens med det som førstnevnte; gyn sa, mtp mens og el.

Vet ikke hvem jeg skal tro på..?:confused005
Vil tro man får mer konkret måling ved innvendig ul så tidlig? Ikke at jeg vet det, men trodde det var mest vanlig med innvendig såpass tidlig og det er vel av en grunn? :) Hadde valgt å stole på hun første om det er det appene har kommet frem til også!

7+1

Back
Topp