Hvor langt er du på vei idag?

Ja har veldig til smerte på høyre side og sliter å puste, slet du å? Vet pusten er vanlig i denne uka, så ligger på siden. Men slet du å gå og fikk kramper og måtte stoppe feks å gå? Magen blir og stram og hard. Urinen var fin for 2 uker siden
Jeg har vondt på høyre side ved ribbein. Det er ikke så ille på morgenen og formiddagen, men blir vondere utover dagen. Har ikke fått kramper og hard mage, men må minne meg selv på å puste dypt innimellom, roe ned tempo, og må variere sitte og stå stillinger ofte. Og kjøring over 15min er av og til dritvondt. Gråter nesten på veg hjem fra jobb fordi det gjør så vondt. Hjelper å ligge, da er det ikke så vondt og jeg klarer å slappe av :dead: Har legetime i morgen og tenkte å høre litt om det kan være noe annet, siden det ikke er svangerskapsforgiftning i følge jordmor.
 
Ja har veldig til smerte på høyre side og sliter å puste, slet du å? Vet pusten er vanlig i denne uka, så ligger på siden. Men slet du å gå og fikk kramper og måtte stoppe feks å gå? Magen blir og stram og hard. Urinen var fin for 2 uker siden
God bedring:love2
 
Back
Topp