4+6, siste dag i denne uka. Gruer meg litt til den kommende, mista i 5+4 sist…
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
En del apper regner termin etter EL ja, men varierer fra app til app.. Jeg bruker dag i mens frem til etter UL, selv om det for meg er ivf og vi vet nøyaktige datoer, men når det fester seg vet man jo ikke, og det påvirker jo termin og vekst man ser på ULHar lagt inn «spor graviditet» i Premom. Testet for el der. Den viser at jeg er 5+0 og ikke 4+6. regner den rett i forhold til el da? Hadde den gått utifra menstermin ville den sakt 5+1, så er ikke den den regner etter. Regner den etter el?

Vi er like langt på vei :] hva sier appen/e? Om din termin? Hos meg sier noen 1.mai, andre apper sier 2. Mai og jordmor sa 3. Mai. Alle er regnet med 40+3 og første dag i siste mens
Jeg har skrevet termin som 1.mai etter jeg var på ultralyd. Men hvis jordmor hadde sagt til meg at den var 3.mai hadde jeg tatt utgangspunkt i det med mindre jeg var 100% sikker på eggløsningVi er like langt på vei :] hva sier appen/e? Om din termin? Hos meg sier noen 1.mai, andre apper sier 2. Mai og jordmor sa 3. Mai. Alle er regnet med 40+3 og første dag i siste mens![]()

Bare rart når alle appene har blitt lagt inn på samme dato, og beregnes etter 40+3. Jeg har normale sykluser på 26 noen ganger 27 dager. Første dag i siste mens var 26.juli og positiv el test den 6. August, hadde sex den 4. Og 8.August. 10. August spottet jeg ørlite rosa, og 15.August hadde jeg ultrasvak strek på hcg test.Jeg har skrevet termin som 1.mai etter jeg var på ultralyd. Men hvis jordmor hadde sagt til meg at den var 3.mai hadde jeg tatt utgangspunkt i det med mindre jeg var 100% sikker på eggløsning![]()

Vet ikke om dette hjelper, men jeg merket en dag i forskjell mellom ulike apper. Jeg måtte inn og justere antall dager i syklus, så nå viser alle appene mine samme uke og samme termin. Men spent på hva jordmor sier om uker og termin etter ultralyd da, tror jeg ville stolt mer på det enn appene og utregning.Bare rart når alle appene har blitt lagt inn på samme dato, og beregnes etter 40+3. Jeg har normale sykluser på 26 noen ganger 27 dager. Første dag i siste mens var 26.juli og positiv el test den 6. August, hadde sex den 4. Og 8.August. 10. August spottet jeg ørlite rosa, og 15.August hadde jeg ultrasvak strek på hcg test.