Jo, jeg tror egentlig jeg er mer 6+4, men fastlegen sa jeg skal følge menstermin frem til termin blir endret på ultralydJøss, har ikke vi termin ganske likt? Har jeg bomma?30./31.mai?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jo, jeg tror egentlig jeg er mer 6+4, men fastlegen sa jeg skal følge menstermin frem til termin blir endret på ultralydJøss, har ikke vi termin ganske likt? Har jeg bomma?30./31.mai?

Ah, jeg bare tar ut.punkt i el jeg, og legger på to uker. Kjipt å bli satt tilbakeJo, jeg tror egentlig jeg er mer 6+4, men fastlegen sa jeg skal følge menstermin frem til termin blir endret på ultralyd![]()
men fordelen er tidligere UL. I følge terminkalkulator er det tid for UL 24.desember 
Haha, ja, jeg så det jeg også! Håper vi får UL før jul og at vi ikke må vente til over nyttår!Ah, jeg bare tar ut.punkt i el jeg, og legger på to uker. Kjipt å bli satt tilbakemen fordelen er tidligere UL. I følge terminkalkulator er det tid for UL 24.desember
![]()
4+4 (El termin), betyr det at lege og jordmor vil bruke menstermin fram til ultralyd i uke 18? Mens gir 5+2.