Hvor langt er du på vei idag?

3+6 (men skriver 3+5 hele tiden). Første milepæl i morra ❤
 
4+1! ;)
Men ser det er litt forskjellig forklaring på uke beregning rundt omkring. Ta uke 8 for eksempel. Er det fra 8+0 eller fra 7+0?
For nå som jeg har gått 4 uker og er på 4+1 er jeg jo i gang med uke 5.. men føler ikke det er uke 5 før neste uke :wacky: Noen som skjønner hva jeg mener? o_O
 
4+1! ;)
Men ser det er litt forskjellig forklaring på uke beregning rundt omkring. Ta uke 8 for eksempel. Er det fra 8+0 eller fra 7+0?
For nå som jeg har gått 4 uker og er på 4+1 er jeg jo i gang med uke 5.. men føler ikke det er uke 5 før neste uke :wacky: Noen som skjønner hva jeg mener? o_O

Jeg skjønner hva du mener, og har lurt på akkurat det samme. I blant virker det også som at appen ikke har kontroll på det selv (i sammenligning med andre apper). Har desverre ikke funnet et noe klart svar på det..
 
4+1! ;)
Men ser det er litt forskjellig forklaring på uke beregning rundt omkring. Ta uke 8 for eksempel. Er det fra 8+0 eller fra 7+0?
For nå som jeg har gått 4 uker og er på 4+1 er jeg jo i gang med uke 5.. men føler ikke det er uke 5 før neste uke :wacky: Noen som skjønner hva jeg mener? o_O
Vel.. du er inni uke 8 når du er 7+0. Men du er ikke 8 fullgåtte uker før 8+0.

Appene beregner det gjerne ulikt. Jeg pleier si at jeg er i uke 8 fra 8+0, jeg, f.eks..
Men ellers er du vel i uke (nummer) åtte i 7+, og i 8 uker på vei etter 8+..
 
Vel.. du er inni uke 8 når du er 7+0. Men du er ikke 8 fullgåtte uker før 8+0.

Appene beregner det gjerne ulikt. Jeg pleier si at jeg er i uke 8 fra 8+0, jeg, f.eks..
Men ellers er du vel i uke (nummer) åtte i 7+, og i 8 uker på vei etter 8+..

Jeg beregner det slik du gjør det :)
 
6+0 ♡

Føler jeg er så mye lengre på vei når jeg passerer 6-tallet. At sjansen for at det går bra, stiger så veldig[emoji14]
 
Back
Topp