Hvor langt er du på vei idag?♡

Jeg glemmer alltid hvor langt jeg er på vei så jeg må se hva @mammatil2prinsesser&3prinser har skrevet :p men ja 8+3 i dag ❤️❤️

Haha, ser den:hilarious: Lett å glemme hvor langt en er på vei, men dagene går så syyylt sakte når man er dårlig.. Så krysser av for hver dag, da er jeg én dag nærmere målet :p

Haha, ser den:hilarious: Lett å glemme hvor langt en er på vei, men dagene går så syyylt sakte når man er dårlig.. Så krysser av for hver dag, da er jeg én dag nærmere målet :p
Ååååh. Hater at du er så dårlig !!! :( jeg skulle gjort alt for at du ble bedre!! Er du like ille som du pleier å være når du er gravid? Ingen ende i det hele tatt??

Ååååh. Hater at du er så dårlig !!! :( jeg skulle gjort alt for at du ble bedre!! Er du like ille som du pleier å være når du er gravid? Ingen ende i det hele tatt??

Er ikke like dårlig som jeg pleier*bank I bordet* Pleier å kaste opp masse, men har ikke kastet opp.. ennå iallefall:angelic: Er bare veldig, veldig kvalm og er sengeliggende eller kan ligge på sofaen. Så jeg får snakket med barna, men noen dager får jeg ikke snakke engang, for det trigger oppkast og jeg begynner å brekke meg. Er lissom fanget i min egen kropp og sliter med å få i meg nok væske! Vet det kunne vært mye verre, så prøver å ikke klage for mye❤️

5+5

Back
Topp