ElskerJesus♡
Ut på landet☘️
Tilgangsansvarlig
Novemberbarna 2021
♡Julekulene 2021♡
Skuddårsspirene 2024
3+3! Det var gøy og skrive, men og sprøtt tenk berre 3+3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
3+3 kan du potensielt få positiv test3+3! Det var gøy og skrive, men og sprøtt tenk berre 3+3
Du har fått positivt??? hurra gratulerer blir det januar??Ja potensielt ganske positiv Vis vedlegget 403619
Jaaa 3.Januar, så blei 3 dagar for seintDu har fått positivt??? hurra gratulerer blir det januar??
Men du har jo født før. Jeg tipper du får desember barn uansett tror du ikke??må få deg en liten rampenisse du ogJaaa 3.Januar, så blei 3 dagar for seint
Joda, har teoretisk sett født heile 5 ganger før, 2 alt for tidlig, ein satt igang, ei 3 dagar før termin og ei 8 dagar etter termin, så detta kan gå alle veiar kjenne eg helle meir mot Januar sånn reint praktisk, siden me har heimaskule så kan dei barna våre som er født før 15.April søke seg på videregående når dei er 15år, og dermed kun gå 9år grunnskuleMen du har jo født før. Jeg tipper du får desember barn uansett tror du ikke??må få deg en liten rampenisse du og