5+6
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei,Jeg hadde EL 9/9 (etter all sannsynlighet, ble gravid etter inseminering 9/9 ihvertfall), og hvis jeg tar beregn etter unnfangelse 9/9 på babyverden sin kalkulator får jeg 4+4, så jeg går etter det. Tar jeg menstermin er jeg 5+0 da EL var litt sen denne mnd
Så om du vet at du fikk EL 10/9 er du 4+3, men om du går etter menstermin så er det ikke nødvendigvis samme resultat, hehe.
Terminkalkulator
Slik bruker du Babyverdens terminkalkulator: Beregn termin fra første blødningsdag i siste menstruasjon: Dette er den vanligste måten å beregne termin på. For det er lettere å vite nøyaktig dato her enn for unnfangelsen. Svangerskapet regnes fra denne datoen, selv om du ikke blir gravid før...www.babyverden.no
Jeg fikk 2-3 på digital 4+2
Hei!Hei,
Ble du gravid etter første forsøk med inseminering? Brukte du letrozol før? Jeg skal ha inseminering neste uke og har brukt letrozol i 5 dager fra dag 3-7. vi har prøvd i 1,9 mnd uten å lykkes. Alt er normalt hos oss men må prøve inseminering.