Hvor langt er du på vei i dag?

Jeg hadde EL 9/9 (etter all sannsynlighet, ble gravid etter inseminering 9/9 ihvertfall), og hvis jeg tar beregn etter unnfangelse 9/9 på babyverden sin kalkulator får jeg 4+4, så jeg går etter det. Tar jeg menstermin er jeg 5+0 da EL var litt sen denne mnd :happy090

Så om du vet at du fikk EL 10/9 er du 4+3, men om du går etter menstermin så er det ikke nødvendigvis samme resultat, hehe.

Jeg fikk 2-3 på digital 4+2 :happy:
Hei,
Ble du gravid etter første forsøk med inseminering? Brukte du letrozol før? Jeg skal ha inseminering neste uke og har brukt letrozol i 5 dager fra dag 3-7. vi har prøvd i 1,9 mnd uten å lykkes. Alt er normalt hos oss men må prøve inseminering.

Hei,
Ble du gravid etter første forsøk med inseminering? Brukte du letrozol før? Jeg skal ha inseminering neste uke og har brukt letrozol i 5 dager fra dag 3-7. vi har prøvd i 1,9 mnd uten å lykkes. Alt er normalt hos oss men må prøve inseminering.
Hei!

Jeg har brukt donor så ikke heelt same situasjon, har aldri prøvd å bli gravid naturlig før. Men nei, ble gravid på mitt 5. forsøk med inseminering kan man si. 3 mislykkede med første, da gikk jeg over på ivf og ble gravid med henne. Nå ble jeg gravid på 2. forsøk med inseminering med nr 2. Jeg brukte ingen medisiner ifm inseminering.

Det jeg gjorde annerledes nå femte gangen, som funket for meg, var å ta EL test også på kveld (og fikk positiv test på kveld) og gikk for inseminering morgenen etter, altså 1 dag før jeg egentlig skulle ift klinikken som sier "test kun morgen, inseminering dagen etter positiv test).

Masse lykke til, håper det går for dette denne gang :Heartred :Heartred

Back
Topp