Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg sier som regel uken jeg er i (når jeg nå feks er i uke 17+4 sier jeg uke 18 om folk spør). Den eldre garde skjønner ofte ikke disse tallene, da går jeg utifra 9 måneder og sier dermed at jeg er 4 mnd på vei.Sier dere at dere er 4 mnd på vei eller 5? Synes det er forvirrende selv jeg
Er så deilig at vi er akkurat like langt for jeg trenger ikke sjekke hvor langt jeg er, kan bare skrive det samme som deg18+1
Jeg sier det sammeJeg sier som regel uken jeg er i (når jeg nå feks er i uke 17+4 sier jeg uke 18 om folk spør). Den eldre garde skjønner ofte ikke disse tallene, da går jeg utifra 9 måneder og sier dermed at jeg er 4 mnd på vei.
Jeg er nysgjerrig på prosenten! Har du den? Orker ikke flere apper. xDEr så deilig at vi er akkurat like langt for jeg trenger ikke sjekke hvor langt jeg er, kan bare skrive det samme som deg
Så 18+1 her i dag da.
Hmm, jeg er 16+6 og står 41,7% på meg så da må vi frem med kalkulatoren daJeg er nysgjerrig på prosenten! Har du den? Orker ikke flere apper. xD
Elsker at du gadd! Jeg gjorde det i noen dager, men ble lei av å sjekke og regne hver dag. Herregud, nå er vi snart halvveis, damer!Hmm, jeg er 16+6 og står 41,7% på meg så da må vi frem med kalkulatoren da
Svangerskapet varer totalt i 283 dager, jeg er på dag 118 så hvis du er 18+1 er du på dag 126.
100 delt på 283 = 0,3533
0,3532 ganger 126 = 44,51
Så du er 44,5% ferdig