7+3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hurra!!!10+0
Wiii!Hurra!!!
Jeg har brukt menstermin, fordi helsevesenet utelukkende bruker det frem til OUL har jeg inntrykk av.. men i følge EL- er jeg 2 dager kortere, og i følge tidlig UL er jeg enda et par dager kortere enn det. Men tenker det er enklere å forholde seg til å bli satt tilbake når jeg er 18+ noe ved OUL enn nåKanskje dumt spørsmål, men jeg lurer: Dere som har tracket EL og temperatur og samleier nøye og er rimelig sikre på EL-dato: Bruker dere dette til å regne ut hvor langt dere er på vei, eller bruker dere menstermin? Gynekologen bruker menstermin og sier 8+1 i dag, men hvis jeg skal bruke EL-dato ut fra app er jeg «bare» 8+0. Hva velger man da?
Ikke sant, dessuten er det gøyere å bruke den som har kommet lengst…Jeg har brukt menstermin, fordi helsevesenet utelukkende bruker det frem til OUL har jeg inntrykk av.. men i følge EL- er jeg 2 dager kortere, og i følge tidlig UL er jeg enda et par dager kortere enn det. Men tenker det er enklere å forholde seg til å bli satt tilbake når jeg er 18+ noe ved OUL enn nå