32+5 (33+3)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Forholder meg kun til termin satt utifra hvor gammelt embryo var da det ble satt inn (ivf). Jordmor prøvde å flytte den termin 3 dager, men da protesterte jeg... Skal ikke ha termin i september!Bare spørsmål, ser flere skriver ulike lengder, antar det er mensen og ultralyd-termin? Men tar man ikke utgangspunkt i ultralyd uansett, da befrukting osv kan ta lengre tid for noen enn andre? Bare nyskjerrig
Hehe, Okai!Forholder meg kun til termin satt utifra hvor gammelt embryo var da det ble satt inn (ivf). Jordmor prøvde å flytte den termin 3 dager, men da protesterte jeg... Skal ikke ha termin i september!
Jeg skriver begge fordi jeg nekter å tro ultralyd-termin er riktig - så da er det mer motiverende å skrive begge termineneBare spørsmål, ser flere skriver ulike lengder, antar det er mensen og ultralyd-termin? Men tar man ikke utgangspunkt i ultralyd uansett, da befrukting osv kan ta lengre tid for noen enn andre? Bare nyskjerrig