Hvor langt er du på vei i dag?

35+3 :Heartred (synes det er helt surrealistisk å skrive det. For selv om vi nå har kommet så langt, er det først nå det begynner å gå opp for meg at jeg endelig skal få bli MAMMA:Heartred )

Bare spørsmål, ser flere skriver ulike lengder, antar det er mensen og ultralyd-termin? Men tar man ikke utgangspunkt i ultralyd uansett, da befrukting osv kan ta lengre tid for noen enn andre? Bare nyskjerrig ❤️

Bare spørsmål, ser flere skriver ulike lengder, antar det er mensen og ultralyd-termin? Men tar man ikke utgangspunkt i ultralyd uansett, da befrukting osv kan ta lengre tid for noen enn andre? Bare nyskjerrig ❤️
Forholder meg kun til termin satt utifra hvor gammelt embryo var da det ble satt inn (ivf). Jordmor prøvde å flytte den termin 3 dager, men da protesterte jeg... Skal ikke ha termin i september!

Jeg skriver begge fordi jeg nekter å tro ultralyd-termin er riktig - så da er det mer motiverende å skrive begge terminene :hilarious:

Back
Topp