Hvor langt er du på vei i dag?

4+2 ☺️
 
5+1:Heartred
 
Skal man «bytte uke» på samme dag som CD 1, eller dagen man hadde EL? Jeg har så forskjellig syklus så synes det er vanskelig å vite. Men hadde CD 1 22. juni og EL 12.juli. Hvordan ville dere regnet?
 
Skal man «bytte uke» på samme dag som CD 1, eller dagen man hadde EL? Jeg har så forskjellig syklus så synes det er vanskelig å vite. Men hadde CD 1 22. juni og EL 12.juli. Hvordan ville dere regnet?

Jeg regner el dagen - 2 uker :smug: Jeg hadde en spontanabort 20.juni, så regner det som cd 1, men jeg fikk ikke el før 19 juli på cd 30. Som hadde gitt termin 30.mars om jeg fulgte mens termin, men jeg later som siste mens var 5.juli, og el var derfor 2+0, som ga meg termin 14.april, hvis det gir mening :D
 
Skal man «bytte uke» på samme dag som CD 1, eller dagen man hadde EL? Jeg har så forskjellig syklus så synes det er vanskelig å vite. Men hadde CD 1 22. juni og EL 12.juli. Hvordan ville dere regnet?
Jordmødre og leger regner CD1 som 0 uker, og det blir riktig dersom man har EL på CD14. Jeg regner ut fra EL, siden jeg vet den var på CD16, og jeg synes det er kjipere å eventuelt bli satt tilbake på UL.
 
3+4, å føler jeg er litt tidlig ute med jubelen:bag:
 
Back
Topp