40+5
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
38 uker. Våkner hver dag nå og småskuffet over at ingenting har skjedd enda Hjelper ikke på at andre føder her inne
38 uker. Våkner hver dag nå og småskuffet over at ingenting har skjedd enda Hjelper ikke på at andre føder her inne
Haha, samme her ! Er 39+2 idag, og er nesten litt smågretten hver morgen over at ingenting skjer, finnes ikke ett teng til at noe skjer en gang ( litt småmurringer og svake kynnere bare )
Har det sånn selv og jeg er 41+2 etter midnatt Det har blitt noen lange uker med mange skuffelser og gretne morgener I det siste har jeg også begynt å føle meg nedstemt og redd
Har det sånn selv og jeg er 41+2 etter midnatt Det har blitt noen lange uker med mange skuffelser og gretne morgener I det siste har jeg også begynt å føle meg nedstemt og redd
Ja, de siste ukene er såå lange
Kjenner meg igjen der, med å være nedstemt og redd.. jo lengere jeg venter, jo mer tid har jeg til å grubble over fødseln. Er ingen god følelse å være nedstemt og redd ❤ Gleder meg bare til å få det overstått kjenner jeg
Skjønner deg godt! Ble satt igang på overtid med første. Det er frustrerende.
Føler jeg er på overtid allerede. Og er redd jeg kommer til å gå over denne gangen også, er det jeg har begynt å uroe meg over nå. :/