Hvor langt er du på vei i dag?

Jeg blir så «frustrert» over å ha to beregninger å forholde meg til, selv om det bare er 2 dager som skiller de:bag::hilarious:

Ifølge TUL i uke 7+3 og min egen kunnskap ang EL er var jeg 12+0 i går, i følge jordmorens runde tings som man vrir på (e-snurra) og mensdato er jeg 12+0 i morgen!
Terminkalkulatorer på nett ut fra menstermin sier 12+0 i dag:wacky::wacky:

Så jeg bare konkluderer med at jeg er 12 uker jeg!!

Spent på om TUL på St.Olavs (om bare 1 uke!!) gir meg én beregning igjen.. liten sak, men skaper jammen meg nok frustrasjon, haha

Jeg blir så «frustrert» over å ha to beregninger å forholde meg til, selv om det bare er 2 dager som skiller de:bag::hilarious:

Ifølge TUL i uke 7+3 og min egen kunnskap ang EL er var jeg 12+0 i går, i følge jordmorens runde tings som man vrir på (e-snurra) og mensdato er jeg 12+0 i morgen!
Terminkalkulatorer på nett ut fra menstermin sier 12+0 i dag:wacky::wacky:

Så jeg bare konkluderer med at jeg er 12 uker jeg!!

Spent på om TUL på St.Olavs (om bare 1 uke!!) gir meg én beregning igjen.. liten sak, men skaper jammen meg nok frustrasjon, haha

På tidlig ultralyd sa de til meg «du kan beholde terminen din 3.mars». Så ser jeg på papirene jeg fikk med meg; «beregnet termin 1.mars» & «termin ut i fra ultralyd 2.mars»
-så vi får vel se på den ordinære ultralyden gjerne! :-)

På tidlig ultralyd sa de til meg «du kan beholde terminen din 3.mars». Så ser jeg på papirene jeg fikk med meg; «beregnet termin 1.mars» & «termin ut i fra ultralyd 2.mars»
-så vi får vel se på den ordinære ultralyden gjerne! :)

Såpass, ja det ble litt forvirrende det også!:joyful: Det er vel på OUL vi får terminen sikkert:) Er vel ikke noe stort problem med flere datoer, bare en liten bagatell man sikkert må være gravid for å bry seg om:hilarious:

Back
Topp