Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Når hadde du siste mens? Jeg hadde siste mens 16.juni, og trodde det betyr termin 27.mars og 5+1 idag. Så nå ble jeg usikker på om jeg teller feil3+5. Milevis bak dere andre
26. Juni. Enn du?Når hadde du siste mens? Jeg har termin 27.mars og er 5+1 idag. Så nå ble jeg usikker på om jeg teller feil
tenkte du hadde termin i mars skjønner du derfor jeg ble veldig usikker.26. Juni. Enn du?
Ifølge babyverden er jeg 3+6 i dag og termin 4. April.
Ifølge britisk app er jeg 3+5 (så 3+4 i går) og termin 1. April. Vet ikke hvorfor de skal være så forskjellige..
Nei det gjør ingenting, det bestemmer de på oul uansetttenkte du hadde termin i mars skjønner du derfor jeg ble veldig usikker.
Jeg hadde siste mens 16.juni. Prøvde noen flere kalkulatorer nå og hvis man vet eggløsningsdato i tillegg vil visst lengden på graviditeten variere jeg tror jeg forholder meg til babyverden sin kalkulator og siste mensdato, da jeg ikke vet sikkert når EL var. Om det er et par dager fra eller til er vel ikke krise