Hvor langt er du på vei i dag?

4+6 Tør nesten ikke tro jeg endelig er gravid ❤️

Når hadde du siste mens? Jeg har termin 27.mars og er 5+1 idag. Så nå ble jeg usikker på om jeg teller feil:wacky:
26. Juni. Enn du?
Ifølge babyverden er jeg 3+6 i dag og termin 4. April.
Ifølge britisk app er jeg 3+5 (så 3+4 i går) og termin 1. April. Vet ikke hvorfor de skal være så forskjellige..

26. Juni. Enn du?
Ifølge babyverden er jeg 3+6 i dag og termin 4. April.
Ifølge britisk app er jeg 3+5 (så 3+4 i går) og termin 1. April. Vet ikke hvorfor de skal være så forskjellige..
tenkte du hadde termin i mars skjønner du derfor jeg ble veldig usikker.
Jeg hadde siste mens 16.juni. Prøvde noen flere kalkulatorer nå og hvis man vet eggløsningsdato i tillegg vil visst lengden på graviditeten variere:wacky: jeg tror jeg forholder meg til babyverden sin kalkulator og siste mensdato, da jeg ikke vet sikkert når EL var. Om det er et par dager fra eller til er vel ikke krise :cat:

tenkte du hadde termin i mars skjønner du derfor jeg ble veldig usikker.
Jeg hadde siste mens 16.juni. Prøvde noen flere kalkulatorer nå og hvis man vet eggløsningsdato i tillegg vil visst lengden på graviditeten variere:wacky: jeg tror jeg forholder meg til babyverden sin kalkulator og siste mensdato, da jeg ikke vet sikkert når EL var. Om det er et par dager fra eller til er vel ikke krise :cat:
Nei det gjør ingenting, det bestemmer de på oul uansett :)
Det er derfor jeg sniker inne på gruppa her også, fordi om termin er 1. April er det bare én dag fra mars. Og om jeg regner ut ut fra eggløsning kommer termin opp på 31 mars. Pluss at det fortsatt er litt ensomt inne i april gruppa. :)

Back
Topp