Hvor langt er du på vei i dag?

20+5
 
Eggløsning ca. 22 Februar. Siste mens 8 februar

det jeg også lurte på siden jeg hadde min første mens 27 januar, og skulle egentlig hatt termin 5 november, så trodde jeg var lengre på vei, men på første ultralyd 5 mai, så var jeg 12+4 å fikk da termin 16 november, og da fortalte legen meg at 12+4 dvs foster 10 uker med 21 februar da som befruktningstidspunkt. Og på andre ultralyd 15 mai, 14 uker og hun på sykehuset trodde jeg hadde min første dag i mens 7 februar da. Men siste ultralyd så skulle jeg være 17+5 men ble satt tilbake med 17+4 så fikk jeg ny termin 17 november. Og det tilsvarer jo 12 dager diff fra menstermin. Så idag er jeg 22+6 og det vil da tilsvare at jeg hadde eggløsning 22 februar da? siden min termin er 17 november og det vil egentlig si at ut fra hva du sier så for jordmor på sykehuset i forhold til ultralyd så tilsvarer det en mens ‘’8 februar’’ og med eggløsning 22 februar.
har vært frustrerende for meg med et sprik på 12 dager fra egen mens termin og ul termin. Jeg bruker apper som sier at mens 8 februar, med eggløsning 22. Februar. Stemmer dette da? har gått å vært bekymret over lengre tid angående dette og prøvd å regne meg tilbake for å forstå det
 
Back
Topp