Så gøy du er satt noen dager frem
Ja bedre når det går den veien, men velger å beholde 1 mars fram til oul . Vil heller ikke være kortest på vei i februar forumet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så gøy du er satt noen dager frem
Du kan jo være på begge forumene og du vil med første var termin 6,mars. Født 25. FebruarJa bedre når det går den veien, men velger å beholde 1 mars fram til oul . Vil heller ikke være kortest på vei i februar forumet
Du kan jo være på begge forumene og du vil med første var termin 6,mars. Født 25. Februar
Med første hadde jeg vell egen termin rundt 24 . Februar så ble flyttet en del tilbake.. så min termin barn mest riktig. Minste ble født 4 dager før pga igangsettelse pga fostervannJa, jeg kan jo kanskje det mi kom også før termin, bare 5 dager da men
Det vil nok være slik en stund.. men etterhvert så vil det ikke føles slik xDFøles ut som jeg er evigheter bak... 4+4
Føles ut som jeg er evigheter bak... 4+4
Når har du termin når du er 7+4? Jeg er og det, men tror jeg regner feil jeg sier jeg er i uke 7 (6 fullgåtte og 4 dager) men vet ikke hva vi bruker her inne