Hvor langt er du på vei i dag?

Ja, det gjør min også, 16 juli :)
Har ikke fortalt han det enda da :)
Men det er litt pga jobb situasjonen akkurat nå:)

Min fyller i august. :hilarious: Så artig :)
vi har fortalt vår vi da, men det er fordi det ble endel endringer her Hjemme, så for at han ikke skulle bekymre seg fortalte vi. Vi ville også at han skulle være første som fikk vite det. Han gleder seg kjempe masse, og synes det er veldig spennende å holde det hemmelig. :Heartred
 
Min fyller i august. :hilarious: Så artig :)
vi har fortalt vår vi da, men det er fordi det ble endel endringer her Hjemme, så for at han ikke skulle bekymre seg fortalte vi. Vi ville også at han skulle være første som fikk vite det. Han gleder seg kjempe masse, og synes det er veldig spennende å holde det hemmelig. :Heartred
Så Morro:) Min har ønsket å bli storebror i mange år, så gleder meg til å si det:)
Men han klarer nok ikke holde det hemmelig, så da må han fint vente, hehe
 
Så Morro:) Min har ønsket å bli storebror i mange år, så gleder meg til å si det:)
Men han klarer nok ikke holde det hemmelig, så da må han fint vente, hehe

Det har min også. :Heartred herlige unger!! :Heartblue bare å glede seg til å dele nyheten med han! :happy:
Vår har snakket om det siden han var 2-3 år. :Heartred vi har lastet ned app så vi leser om babyen og snakker mye om det her hjemme. :Heartred vi fryktet at han ikke skulle klare å holde det hemmelig, så vi var jo klare for at alle fikk vite det. Men han har ikke fortalt det til bestekompisen engang. "Det er jo hemmelig mamma" :Heartred
 
9+2. Tiden går så sinnsykt sakte:smiley-angry003
 
10+4
 
Back
Topp