Hvor langt er du på vei i dag? :)

Hæ? Er jeg fortsatt på jordet? Jeg skjønner ikke noe av det her jeg [emoji23][emoji23][emoji28][emoji28][emoji45][emoji45]

Aner ikke hvem som er på jordet, mulig det er appene mine[emoji85] termindato satt til 14.02.18 i begge apper, og de er enige om 4+1 idag :) sist gang var det en dag utakt på dem, aner ikke hvorfor det ikke er det nå :) sikkert en eller annen innstilling jeg har greid å trykke på.

Men når jeg tenker meg om så har kanskje du termin 13.feb[emoji85] da stemmer tallene dine :)

5+1 [emoji7]

Aner ikke hvem som er på jordet, mulig det er appene mine[emoji85] termindato satt til 14.02.18 i begge apper, og de er enige om 4+1 idag :) sist gang var det en dag utakt på dem, aner ikke hvorfor det ikke er det nå :) sikkert en eller annen innstilling jeg har greid å trykke på.

Men når jeg tenker meg om så har kanskje du termin 13.feb[emoji85] da stemmer tallene dine :)
Det var denne terminkalkulatoren som sa jeg hadde 15 februar.. Men appen sa 4+2 [emoji28] jaja. Det er jo ikke mange dagene forskjell da.. [emoji57]

5+2 :)

4+5 :)

4+6, runder ny uke i morgen :happy:

5+3 [emoji7]

5+6 [emoji173]️

Back
Topp