3+6 hmm
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Foreløpig termin rundt den 15.10 du også eller? Jeg er også 3+6 [emoji5]3+6 hmm
Ja [emoji16] hihi så gøy!!Foreløpig termin rundt den 15.10 du også eller? Jeg er også 3+6 [emoji5]
Endelig noen som har kommet like "kort" som meg [emoji6] føler alle de andre er kjempe langt foran [emoji85]Ja [emoji16] hihi så gøy!!
Ja, det kan du trygt si [emoji14] meldte min ankomst her for 6 dager siden lengter litt etter uke 6 [emoji14]Endelig noen som har kommet like "kort" som meg [emoji6] føler alle de andre er kjempe langt foran [emoji85]
Jeg meldte meg vell inn for 5 dager siden, og jeg å klør i fingra etter å komme til uke 6. Synes det er litt tidlig enda til å glede seg så mye[emoji6]Ja, det kan du trygt si [emoji14] meldte min ankomst her for 6 dager siden lengter litt etter uke 6 [emoji14]
4 dager til ikm [emoji14] nerver av stål? Hehe. Er det din første?Jeg meldte meg vell inn for 5 dager siden, og jeg å klør i fingra etter å komme til uke 6. Synes det er litt tidlig enda til å glede seg så mye[emoji6]
Jeg har 2 dager til ikm, og tester hver dag for å bruke opp de billigstimlene jeg har, men ser nå at det blir et usikkert moment, siden de av og til er svakere enn gårsdagens osv[emoji85] men håper jeg greier å holde meg med den sisye digitale en stund til [emoji6] dette blir min andre, har ei lita jenta på 15 mnd også [emoji5]4 dager til ikm [emoji14] nerver av stål? Hehe. Er det din første?
Jøss, jeg og har en på straks 15 mnd vi skulle egentlig ikke ha så tette barn [emoji14]Jeg har 2 dager til ikm, og tester hver dag for å bruke opp de billigstimlene jeg har, men ser nå at det blir et usikkert moment, siden de av og til er svakere enn gårsdagens osv[emoji85] men håper jeg greier å holde meg med den sisye digitale en stund til [emoji6] dette blir min andre, har ei lita jenta på 15 mnd også [emoji5]
Haha [emoji23] vi har vist fulgt samme syklus vi [emoji6] hun blir 15 mnd den 8.februar så er ikke helt det enda [emoji6] men jeg ville ha 2 tette da[emoji5]Jøss, jeg og har en på straks 15 mnd vi skulle egentlig ikke ha så tette barn [emoji14]
6. februar blir han 15 mnd her hehe dette var litt artig! Krysser fingrene for oss <3Haha [emoji23] vi har vist fulgt samme syklus vi [emoji6] hun blir 15 mnd den 8.februar så er ikke helt det enda [emoji6] men jeg ville ha 2 tette da[emoji5]
Hihi, ja [emoji5] dette må bare gå veien for oss nå [emoji173]6. februar blir han 15 mnd her hehe dette var litt artig! Krysser fingrene for oss <3
Kan også bare være forskjellig grad av fargestoff i testen. Var ikke tilfeldigvis RFSU test? Krysser fingrene strek er strek..?Hei! Helt ny her! Men forhåpentligvis 4+4![emoji173] Hatt syklus på 36 dager, så sen eggløsningen i 2 mnd nå. Fått svakt positive tester i 3 dager nå, både morgen og kveld. Men litt usikker da testen var svakere i dag tidlig enn den var i går kveld! DPO 10 i dag. Nervepirrende! [emoji17]
Satser på det altså, men tørr ikke juble før etter IKM i helgen [emoji23] ja det var tilfeldigvis en RFSU test og det er betryggende å lese at de kan være varierende!Kan også bare være forskjellig grad av fargestoff i testen. Var ikke tilfeldigvis RFSU test? Krysser fingrene strek er strek..?
Du kan ta en titt på "våre tester" der har jeg lagt ut bilde av mine ultrasvake RFSU tester, men har fått 3+ på ukesindikator [emoji14] så jeg kaller de testene for det de er.. dritt tester altså!Satser på det altså, men tørr ikke juble før etter IKM i helgen [emoji23] ja det var tilfeldigvis en RFSU test og det er betryggende å lese at de kan være varierende!
Hører de sier det håper på det!