Hvor langt er du på vei i dag?

Ja, det kan du trygt si [emoji14] meldte min ankomst her for 6 dager siden :D lengter litt etter uke 6 :o [emoji14]
Jeg meldte meg vell inn for 5 dager siden, og jeg å klør i fingra etter å komme til uke 6. Synes det er litt tidlig enda til å glede seg så mye[emoji6]

4 dager til ikm [emoji14] nerver av stål? Hehe. Er det din første?
Jeg har 2 dager til ikm, og tester hver dag for å bruke opp de billigstimlene jeg har, men ser nå at det blir et usikkert moment, siden de av og til er svakere enn gårsdagens osv[emoji85] men håper jeg greier å holde meg med den sisye digitale en stund til [emoji6] dette blir min andre, har ei lita jenta på 15 mnd også [emoji5]

Jeg har 2 dager til ikm, og tester hver dag for å bruke opp de billigstimlene jeg har, men ser nå at det blir et usikkert moment, siden de av og til er svakere enn gårsdagens osv[emoji85] men håper jeg greier å holde meg med den sisye digitale en stund til [emoji6] dette blir min andre, har ei lita jenta på 15 mnd også [emoji5]
Jøss, jeg og har en på straks 15 mnd :) vi skulle egentlig ikke ha så tette barn [emoji14]

Jøss, jeg og har en på straks 15 mnd :) vi skulle egentlig ikke ha så tette barn [emoji14]
Haha [emoji23] vi har vist fulgt samme syklus vi [emoji6] hun blir 15 mnd den 8.februar så er ikke helt det enda [emoji6] men jeg ville ha 2 tette da[emoji5]

Hei! Helt ny her! Men forhåpentligvis 4+4![emoji173] Hatt syklus på 36 dager, så sen eggløsningen i 2 mnd nå. Fått svakt positive tester i 3 dager nå, både morgen og kveld. Men litt usikker da testen var svakere i dag tidlig enn den var i går kveld! DPO 10 i dag. Nervepirrende! [emoji17]

Hei! Helt ny her! Men forhåpentligvis 4+4![emoji173] Hatt syklus på 36 dager, så sen eggløsningen i 2 mnd nå. Fått svakt positive tester i 3 dager nå, både morgen og kveld. Men litt usikker da testen var svakere i dag tidlig enn den var i går kveld! DPO 10 i dag. Nervepirrende! [emoji17]
Kan også bare være forskjellig grad av fargestoff i testen. Var ikke tilfeldigvis RFSU test? Krysser fingrene ;) strek er strek..? :)

Jeg har tenkt at jeg er 5+3, ift mensdato. Fikk bare 2-3 uker på digital i dag. Regnet over igjen ift el-dato og ble da 4+5. Tar en ny test til helgen, og ser om det stemmer. Håper det, og at det ikke er noe annet:)

Kan også bare være forskjellig grad av fargestoff i testen. Var ikke tilfeldigvis RFSU test? Krysser fingrene ;) strek er strek..? :)
Satser på det altså, men tørr ikke juble før etter IKM i helgen [emoji23] ja det var tilfeldigvis en RFSU test og det er betryggende å lese at de kan være varierende!

Hører de sier det:) håper på det!

Satser på det altså, men tørr ikke juble før etter IKM i helgen [emoji23] ja det var tilfeldigvis en RFSU test og det er betryggende å lese at de kan være varierende!

Hører de sier det:) håper på det!
Du kan ta en titt på "våre tester" der har jeg lagt ut bilde av mine ultrasvake RFSU tester, men har fått 3+ på ukesindikator [emoji14] så jeg kaller de testene for det de er.. dritt tester altså!

Back
Topp