Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvis du vil se et "tydelig barn" ville jeg venta til uke 11-12. Du kan se hjerteslag mye tidligere, helst vente til uke 7 for å være sikker, men da er det en klump. I uke 8-9 synes jeg de ser ut som bamsemums, men da kan man være heldig og se at de beveger seg.5+0 idag [emoji7] vet dere når vi kan dra på tidlig ultralyd å få se tydelig barn og hjerteslag? [emoji176] Vil helst kunne se noe når vi først drar [emoji28]
Okei, venter nokk til uke 11 da! Er så spent [emoji7] hvor langt er du på vei? Symptomer? [emoji2]Hvis du vil se et "tydelig barn" ville jeg venta til uke 11-12. Du kan se hjerteslag mye tidligere, helst vente til uke 7 for å være sikker, men da er det en klump. I uke 8-9 synes jeg de ser ut som bamsemums, men da kan man være heldig og se at de beveger seg.
8+0. Og ja, mange. De kommer og går litt.Okei, venter nokk til uke 11 da! Er så spent [emoji7] hvor langt er du på vei? Symptomer? [emoji2]
Når begynte du å få?8+0. Og ja, mange. De kommer og går litt.