Hvor langt er du på vei i dag?

5+0 idag [emoji7] vet dere når vi kan dra på tidlig ultralyd å få se tydelig barn og hjerteslag? [emoji176] Vil helst kunne se noe når vi først drar [emoji28]

5+0 idag [emoji7] vet dere når vi kan dra på tidlig ultralyd å få se tydelig barn og hjerteslag? [emoji176] Vil helst kunne se noe når vi først drar [emoji28]
Hvis du vil se et "tydelig barn" ville jeg venta til uke 11-12. Du kan se hjerteslag mye tidligere, helst vente til uke 7 for å være sikker, men da er det en klump. I uke 8-9 synes jeg de ser ut som bamsemums, men da kan man være heldig og se at de beveger seg.

Hvis du vil se et "tydelig barn" ville jeg venta til uke 11-12. Du kan se hjerteslag mye tidligere, helst vente til uke 7 for å være sikker, men da er det en klump. I uke 8-9 synes jeg de ser ut som bamsemums, men da kan man være heldig og se at de beveger seg.
Okei, venter nokk til uke 11 da! Er så spent [emoji7] hvor langt er du på vei? Symptomer? [emoji2]

8+0. Og ja, mange. De kommer og går litt.
Når begynte du å få?
Jeg er 5+0 og jeg har bare ømme bryst, litt stikninger nede i magen(spesielt ved hosting, er det normalt?) , forkjølet og litt svimmel.
Jeg kunne tenke meg litt mer symptomer bare for å få en "bekreftelse" [emoji28]

Back
Topp