Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sååå deilig jeg synes tiden går veldig sakte. Hehe. Er 5+2 i dag7+3 Plutselig syntes jeg tiden går fort..
Tiden gikk ulidelig sakte, men akkurat som om noen fant ut at nå var det på tide å få unna noen dager Så nå føler jeg den bare flyrSååå deilig jeg synes tiden går veldig sakte. Hehe. Er 5+2 i dag
Så deilig. Gleder meg bare til å komme til 8-9 uker for da tror jeg vi skal fortelle det. Er så spent og sååå dårlig på å holde på hemmeligheter. Så selvfølgelig den magiske 12 ukers grensa. Jeg skimter den i det fjerne HeheTiden gikk ulidelig sakte, men akkurat som om noen fant ut at nå var det på tide å få unna noen dager Så nå føler jeg den bare flyr
Vi har fortalt det til min familie, mannens får vite det på søndag, da er vi 8+0 Vi har også fortalt det til noen venner, ble vanskelig å holde tett når vi ble invitert på middag og det viste seg å være biff Tenker vi forteller resten etterhvert som det føles rett fremoverSå deilig. Gleder meg bare til å komme til 8-9 uker for da tror jeg vi skal fortelle det. Er så spent og sååå dårlig på å holde på hemmeligheter. Så selvfølgelig den magiske 12 ukers grensa. Jeg skimter den i det fjerne Hehe