Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Snart så vi bikker over på 54+4 ♡
Jeg trodde jeg var 4+3, men vi sier vi har termin samme dag, og Frk.M sier 4+6 2 dager foran meg så da sier jeg også 4+4 i dag [emoji7]4+4 ♡
Haha, alltid deilig med ett lite hopp frem da  (altså hvordan får jeg vekk den piraten???)Jeg trodde jeg var 4+3, men vi sier vi har termin samme dag, og Frk.M sier 4+6 2 dager foran meg så da sier jeg også 4+4 i dag [emoji7]
Jeg bruker også bv sin termin blir trolig uansett endret ved oul. Haha, kul pirat!Haha, alltid deilig med ett lite hopp frem da  (altså hvordan får jeg vekk den piraten???)
Jeg følger ihvertfall terminkalkulator har på bv, men kan hende den er feil?
Jeg bruker også bv sin termin blir trolig uansett endret ved oul. Haha, kul pirat!
Nei, ser den gir 4+3. Jeg hadde en annen app som ga 4+2. Herregud, tiden går sååå sakte!Haha, alltid deilig med ett lite hopp frem da  (altså hvordan får jeg vekk den piraten???)
Jeg følger ihvertfall terminkalkulator har på bv, men kan hende den er feil?
Hmm. Vet du når du hadde el? og ja. Dette er verre enn da jeg gikk på vgs og telte ned dager til sommerferieNei, ser den gir 4+3. Jeg hadde en annen app som ga 4+2. Herregud, tiden går sååå sakte!
Helt enig [emoji23] El var 6. eller 7.Hmm. Vet du når du hadde el? og ja. Dette er verre enn da jeg gikk på vgs og telte ned dager til sommerferie