Hvor langt er du på vei i dag??

5 uker i følge BV:D 4uker og 6 dager i følge ticker=P Så vi sier fem uker. hehehe

5 + 1 [:)] Ikke kvalm, bare ømme, tunge bryster og en god del toalettbesøk... Men HURRA for graviditeten [:D] 

Hvis alt fortsatt er i orden med meg,er jeg 5 uker i dag.Formen er ganske normal.Eneste forskjellen er at blir fortere trøtt og springer mye på toalettet. [:)]

6+6 i dag[:)]
Utrolig trøtt, ømme voksende pupper, humørsvingninger og veldig glad for at jeg har kjøpt seaband[;)]

6+5 [:)] kvalm, brekninger og trett, smerter i bekkenet som tar seg opp, har slitt litt siden sist svangerskap... Ellers bra [;)][;)]

8+0 i dag - hurra [:D][:D]
Formen er litt så som så. Kvalmen kommer i bølger. Begynte dagen med å kaste opp, men gått greit etter det.
Hatt litt plagsom hodepine de siste dagene, men tror heller det er stress- enn svangerskapsrelatert [;)]
Men jeg skal ikke klage - kunne helt klart hatt det verre [:)]

5+0. Formen er bra. Hatr bare litt ømme pupper. Blir veldig fort på gråten også[:)]Ellers så skulle jeg nesten ønske at jeg hadde flere symptomer.

5+3...Puppene er fortsatt ganske ømme....og jeg er forferdelig sliten...eier ikke energi, vil bare gjøre ingenting...[;)] og er vel litt mer "grumpy" nå enn normalt[:D][:D][:D] 

Jeg er 5+5 i dag[:)] Jeg vil vel si at jeg ikke har kjempe mange symptomer enda. Tror jeg merker antydning til ømme pupper[8D] Og jeg lakk faktisk fra puppen i går. Pleier å gå med ammeinnlegg det meste av svangerskapene. Så blir er raskt sulten. Kan merke tendens til å bli litt uggen hvis jeg spiser for lite. Og jeg hadde et blodtrykksfall før helgen[:)] Men ellers føler jeg meg vel ganske bra[:)]

5+0 [:)] Formen er fin, bare litt trøttere en vanlig.

7+5[:)] jeg er KVALM[:'(] var ikke kvalm i det hele tatt i forrige svangerskap, da ble det gutt, så kanskje vi får jente denne gangen siden symptomene er annerledes[:D]

Ca. 7 uker[:D] Men vet ikke akkurat da.

Så får se på ordinær UL om ca. 10 uker[:D]

Kvalm når jeg står opp, roer seg etter en time vel, men det kommer frem og tilbake iløpet av hele dagen[:'(] Spesielt om kvelden! Det er jo da det hadde vært greit og ikke vært kvalm.

Har vondt i ryggen nå når jeg har begynt å jobbe, men må bare holde ut. Er jo bare min 2 arbeidsdag[&:]

5+5 i dag. Litt kvalm om morgenen men ellers i fin form[:)]

7+3 [:)]

Skal vel ikke klage på formen egentlig, er mer trøtt og slitten, må oftere på do, er litt uggen/uvel om morgenen til jeg får spist og hvis det går for lenge mellom måltidene, oppblåst og ømme pupper.

7+6 ifølge mensen, 6+5 ifølge ul.
Formen er fin. Noe slapp, humørsvinginger, luftig i magen og veeeeldig oppblåst (dvs magen er lenger ut enn puppene......)

jeg er 6+4 i dag =)

Formen er fin, men er sykt trøtt! Men det er det eneste, så skal ikke klage [:D]

ER 7 + 1 i dag[:)]

Er kvalm, svimmel, ømme pupper, trøtt og sliten

Back
Topp