Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Legen bryr seg ikke nei, de vil alltid ta utgangspunkt i menstermin uansett, frem til motsatte er bevist.5+1 da jeg vet når eggløsning var. 6+1 i følge siste mens. Hva tar dere utgangspunkt i ved henvisning til tidlig ultralyd? Tar legen hensyn til hva vi regner selv? Jeg vet min termin er riktig.

Oi, hvordan er det mulig. InteressantLegen bryr seg ikke nei, de vil alltid ta utgangspunkt i menstermin uansett, frem til motsatte er bevist.
Jeg hadde eggløsning 5 dager senere enn forventet mtp mens osv, men selv om eggløsning kom senere enn forventet, landet utrolig nok termin på menstermin uansett, når jeg var på tidlig ultralyd privat![]()
Ja det stemmerOi, hvordan er det mulig. Interessantså legen regner alltid fra siste mens og 28 dager syklus? Da vil jeg få tidligere tidlig ultralyd da.

Oi, så fascinerende! Da kan jeg muligens være lenger på vei da. Tok du eggløsningstest så du vet sikkert når eggløsning var?Ja det stemmer
Min utregning var 8 oktober, hvis jeg tok utgangspunkt i eggløsning.
Menstermin og tidlig ultralyd-termin sier 4 oktober.
Jepp! Tok eggløsningstester, og sjekket de gjennom en app som viste nøyaktig peak på eggløsning, som var 12 januar, ikke som regnestykket skulle vært - 8 januarOi, så fascinerende! Da kan jeg muligens være lenger på vei da. Tok du eggløsningstest så du vet sikkert når eggløsning var?
Så rart!Jepp! Tok eggløsningstester, og sjekket de gjennom en app som viste nøyaktig peak på eggløsning, som var 12 januar, ikke som regnestykket skulle vært - 8 januar![]()