Testet enda?2+4. Ikke tatt test enda, men er ganske sikker
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Testet enda?2+4. Ikke tatt test enda, men er ganske sikker
Tok en test i går, den var negativ. Ikke overraskende da jeg fikk første positive test 15/16 dpo sist. Da fikk jeg også symptomer veldig tidlig. Er nå 10/11 dpo, men prøver igjen i morgenTestet enda?
Skal til privat Ul tirsdag for orker ikke å vente til neste kontroll på Ahus som er neste mandag jeg fikk jo ikke beskjed før torsdagskvelden. Også har det vært litt tungt å innta dette siden dette er så ønsket. Også fortalte jeg det til baneefaren(datet i tre måneder) og han er heller ikke særlig fornøyd. Så er veldig tøft egentlig. Hadde jeg stått alene som planen var ang forsøket jeg skulle ha i Danmark så hadde det vært annerledes. Men nå når jeg hadde lagt dette fra meg at jeg kunne bli gravid av meg selv. Skjekket EL og ingen posetive ting bortsett så vidt EL på papiret den 17 des så har det rett og slett vært et sjokk etter 4,5 prøving og ivf og nå skulle jeg ha eggdonasjon. Og veldig redd for at det ikke går veien alikevel. Så er noen virkelig tøffe dager. Symptomer ene dagen. Andre ikke. Så litt tøftHar ventet på en oppdatering fra deg, veldig godt å høre at det er håp fortsetter å krysse fingrene for deg. Når er neste UL?