Hvor langt er dere på vei....,

Ja, i Bergen. Var på tidlig ul for 4 uker siden og de fikk bare sjekket ene eggstokken, men den var så full i cyster at det var nok til å bli med

Trodde kriteriet var påvist PCOS tidligere jeg, ikke at jeg måtte ha cyster akkurat nå? Vil jo tro jeg har det altså, siden det er derfor jeg har fått pergo, men da kan det hende de sier i morgen at jeg ikke kan være med da? Hvis jeg ikke har cyster nå som jeg er gravid mener jeg? Ble henvist til sykehuset/prosjektet av gynekologen jeg har gått til. Hm... Får høre i morgen.

Trodde kriteriet var påvist PCOS tidligere jeg, ikke at jeg måtte ha cyster akkurat nå? Vil jo tro jeg har det altså, siden det er derfor jeg har fått pergo, men da kan det hende de sier i morgen at jeg ikke kan være med da? Hvis jeg ikke har cyster nå som jeg er gravid mener jeg? Ble henvist til sykehuset/prosjektet av gynekologen jeg har gått til. Hm... Får høre i morgen.
Ble også henvist av gynekologen. Forsto det sånn av de på sykehuset at en måtte ha cyster der og da for at de kunne se at en hadde pcos. Hvilket sykehus er det du skal på? :-)

Ble også henvist av gynekologen. Forsto det sånn av de på sykehuset at en måtte ha cyster der og da for at de kunne se at en hadde pcos. Hvilket sykehus er det du skal på? :)

Ok, da blir det spennende å se i morgen :-) Skal i Telemark (står Skien på nettsidene, men har fått innkalling til Porsgrunn)

Ok, da blir det spennende å se i morgen :-) Skal i Telemark (står Skien på nettsidene, men har fått innkalling til Porsgrunn)
Lykke til i morgen :-) Blir nok glukosebelastningstest om du blir tatt med i studien. Lurt å ha med matpakke til etterpå hvis det ikke er kiosk der :-)

12+1 i dag, var på TUL 11+1 pga. MA forrige gang. Nå virker alt til å være som det skal :) OUL i midten av august :)

12 uker :):)

Skal ringe Ullevål og høre om jeg kan få tul pga blod på tirsdag, om ikke så har jeg 22.august(som jeg også prøver å få endra til en eller to uker før)

9+6 (10+5 ifølge TUL). Hva følger dere om TUL har gitt annen lengde enn hva du selv har beregnet?

14+0 i dag :) (14+3 i følge tul men følger mens termin frem til oul) neste ul blir 05/08 som er oul :D

Back
Topp