Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, i Bergen. Var på tidlig ul for 4 uker siden og de fikk bare sjekket ene eggstokken, men den var så full i cyster at det var nok til å bli med
Ble også henvist av gynekologen. Forsto det sånn av de på sykehuset at en måtte ha cyster der og da for at de kunne se at en hadde pcos. Hvilket sykehus er det du skal på?Trodde kriteriet var påvist PCOS tidligere jeg, ikke at jeg måtte ha cyster akkurat nå? Vil jo tro jeg har det altså, siden det er derfor jeg har fått pergo, men da kan det hende de sier i morgen at jeg ikke kan være med da? Hvis jeg ikke har cyster nå som jeg er gravid mener jeg? Ble henvist til sykehuset/prosjektet av gynekologen jeg har gått til. Hm... Får høre i morgen.
Ble også henvist av gynekologen. Forsto det sånn av de på sykehuset at en måtte ha cyster der og da for at de kunne se at en hadde pcos. Hvilket sykehus er det du skal på?
Lykke til i morgen Blir nok glukosebelastningstest om du blir tatt med i studien. Lurt å ha med matpakke til etterpå hvis det ikke er kiosk derOk, da blir det spennende å se i morgen Skal i Telemark (står Skien på nettsidene, men har fått innkalling til Porsgrunn)
Lykke til i morgen Blir nok glukosebelastningstest om du blir tatt med i studien. Lurt å ha med matpakke til etterpå hvis det ikke er kiosk der
Akkurat samme som meg13+4 og neste ul er oul 2/8