4 uker i dag 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har ei venninne dom nesten ikke hadde symptomer hele svangerskapet annet enn at magen begynte å vokse etterhvert da!6+1 i dag og føler meg ikke Gravid redd noe kan være galt kjenner meg ikke igjen med første hadde jeg mye symptomer , ikke har jeg opplevd sa så jeg bør vel ikke uroe meg !
Tror ikke du har noe å uroe deg for6+1 i dag og føler meg ikke Gravid redd noe kan være galt kjenner meg ikke igjen med første hadde jeg mye symptomer , ikke har jeg opplevd sa så jeg bør vel ikke uroe meg !
Får håpe det går bra den her gangen for deg , må være vondt å miste håper at det ikke blir flere som mister nå , blitt for mange som måtte forlate november så trist . Jeg har time hos lege 7 april virke evigheter til det men prøver å tenke positivt .Har ei venninne dom nesten ikke hadde symptomer hele svangerskapet annet enn at magen begynte å vokse etterhvert da!og kan variere mye fra svangerskap til svangerskap. Nå ligner mye mer på første enn det i høst som dessverre ble SA. Det var helt annerledes.
Takk! Får håpe det går bra med resten av oss nå!! De første ukene går så sakte, men litt større sjanse for at det går bra for hver dag!Får håpe det går bra den her gangen for deg , må være vondt å miste håper at det ikke blir flere som mister nå , blitt for mange som måtte forlate november så trist . Jeg har time hos lege 7 april virke evigheter til det men prøver å tenke positivt .
6+1 i dag og føler meg ikke Gravid redd noe kan være galt kjenner meg ikke igjen med første hadde jeg mye symptomer , ikke har jeg opplevd sa så jeg bør vel ikke uroe meg !