24+6
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg hadde det samme problemet, men jeg gikk inn på innstillinger og endret slik at svangerskapslengden ble lik på begge appene. Den ene gikk utfra at et svangerskap varer i 40 uker og 3 dager, mens den andre opererte med 40 uker og 2 dager - derav 1 dag forskjell ;-)Stemmer de to over ens? Jeg går ut fra bv sin ap, men i følge jordmor er jeg en dag lengre og i følge gravid og baby en dag kortere, men alle tre går ut fra samme termindato.... Litt forvirret her
Aner ikke
Jeg hadde det samme problemet, men jeg gikk inn på innstillinger og endret slik at svangerskapslengden ble lik på begge appene. Den ene gikk utfra at et svangerskap varer i 40 uker og 3 dager, mens den andre opererte med 40 uker og 2 dager - derav 1 dag forskjell ;-)
Ja gjorde det jeg også og da stemte det overens men ligger fortsatt en dag bak jordmor tror jeg...
Den beregningen som BV-appen og G&B-appen bruker (40+3) stemmer overens med hjulet som jordmor bruker hos meg.. Hun spurte meg på mandag hvor langt jeg selv trodde jeg var på vei, og jeg sa da 24+5, og hun bekreftet at det stemte ift hjulet hennes.. Rart man blir forvirra?