Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
17+5 OUL på fredag!! Gruer meg!
Lykke til i morgen! Så spennende!
Ja det skjønner jeg godt! Jeg synes tiden går ekstremt sakte frem mot OUL, samtidig er det litt skummelt. MEN aller høyst sannsynlig får man vel vite at alt er bra, selv om det ikke føles som de oddsene er så mye verdt
ÅÅÅ oki jeg var på den ordinære ultralyd, hvor de måler alt som skal måles. Den som følger med ett svangerskap, ikke noe ekstraOUL er ordinær UL. Altså den vanlig kontrollen rundt uke 16-19 hvor de måler hode omkrets også. Før det er det vanlig UL hvor de måler rumpe til hode.
Min jordmor vil ikke sjekke hjertelyd før i uke 24 Med første fikk jeg høre i uke 12...18+0 i dag! skal på kontroll til jordmor i dag, håper å få høre hjertelyden igjen
I all verden.. det var litt rart..Min jordmor vil ikke sjekke hjertelyd før i uke 24 Med første fikk jeg høre i uke 12...
Ja eg ble kjempe skuffet, fikk begrunnelse at det var for at vi ikke skulle bli bekymret om vi ikke fant den,og jeg sa at jeg var inneforstått at det ikke var like lett og at man kunne risikere å ikke finne lyd, men nei dette var nye regler. så ikke før uke 24 :/I all verden.. det var litt rart..
Ja eg ble kjempe skuffet, fikk begrunnelse at det var for at vi ikke skulle bli bekymret om vi ikke fant den,og jeg sa at jeg var inneforstått at det ikke var like lett og at man kunne risikere å ikke finne lyd, men nei dette var nye regler. så ikke før uke 24 :/