Hvor langt er dere på vei?

Herregud flere av dere er snart på 20 uker!!! Iiiiik! :-D

Snaaaart 15 uker...

Ja det skjønner jeg godt! Jeg synes tiden går ekstremt sakte frem mot OUL, samtidig er det litt skummelt. MEN aller høyst sannsynlig får man vel vite at alt er bra, selv om det ikke føles som de oddsene er så mye verdt :)

Ja det skjønner jeg godt! Jeg synes tiden går ekstremt sakte frem mot OUL, samtidig er det litt skummelt. MEN aller høyst sannsynlig får man vel vite at alt er bra, selv om det ikke føles som de oddsene er så mye verdt :)

Ja vi satser på at alt er bra og krysser fingrene for det :)

OUL er ordinær UL. Altså den vanlig kontrollen rundt uke 16-19 hvor de måler hode omkrets også. Før det er det vanlig UL hvor de måler rumpe til hode.
ÅÅÅ oki :P jeg var på den ordinære ultralyd, hvor de måler alt som skal måles. :D Den som følger med ett svangerskap, ikke noe ekstra :)

I all verden.. det var litt rart..
Ja eg ble kjempe skuffet, fikk begrunnelse at det var for at vi ikke skulle bli bekymret om vi ikke fant den,og jeg sa at jeg var inneforstått at det ikke var like lett og at man kunne risikere å ikke finne lyd, men nei dette var nye regler. så ikke før uke 24 :/

Ja eg ble kjempe skuffet, fikk begrunnelse at det var for at vi ikke skulle bli bekymret om vi ikke fant den,og jeg sa at jeg var inneforstått at det ikke var like lett og at man kunne risikere å ikke finne lyd, men nei dette var nye regler. så ikke før uke 24 :/

Så kjedelig! Jordmor hadde ingen problemer med å finne hjertelyden her :)

15 uker idag :-)

Back
Topp