Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Alle apper tar utgangspunkt i EL og gravid fra dag 14 i syklusen. I realiteten kan EL være fra dag 12 til dag 20 (selv om det er to ytterpunkter) og egget kan bruke to ekstra dager i tillegg. Da hadde du sikkert EL tidligere enn vanlig.Jeg er forvirret. App'ene mine sier 11+4, men jordmor mente 11+6.. Og vi er enig om foreløpig termin. Jeg skjønner ikke hvorfor vi teller feil. Jeg har hele tiden fulgt app'en og velger å følge den foreløpig
Alle apper tar utgangspunkt i EL og gravid fra dag 14 i syklusen. I realiteten kan EL være fra dag 12 til dag 20 (selv om det er to ytterpunkter) og egget kan bruke to ekstra dager i tillegg. Da hadde du sikkert EL tidligere enn vanlig.
Uvanlig i 28 dagers syklus, ikke uvanlig med kortere sykluser alle apper tar utgangspunkt i 28 dagerJeg har EL på CD 12, trodde ikke det var så uvanlig (ytterpunkt)
Uvanlig i 28 dagers syklus, ikke uvanlig med kortere sykluser alle apper tar utgangspunkt i 28 dager