Hvor langt er dere på vei? Og ønsker dere å vite kjønnet?:D

39+4 venter gutt. Visste ikke med første, og syntes det var veldig spennende :)

Er 31 uker på vei! :) Gleder meg vanvittig til å få ut junior! Fikk vite på siste UL at det er gutt, men håper vi får det dobbeltsjekket på UL i neste uke :)

Vi har sett det tydelig selv begge gangene :) med nr. 2 var vi usikre på om vi ønsket å vite det, men når hun spurte så jeg det så godt selv at jeg kunne helt fint fortelle at det ikke var noen jentetiss ;)

Ikke lenge igjen du nå da:D
Hvordan har det gått å ikke vite noe? I forhold til innkjøp av babyutstyr, klær osv.?:)

Ikke så lenge nei, blir spennende :)

Vi har en jente fra før og har arvet alt etter en gutt, så vi har egentlig alt vi trenger og mer til uansett :p

Men hadde vi ikke visst kjønn og skulle kjøpt alt nytt/brukt hadde jeg ikke hatt noen problemer lilevel. Satt i dag og sorterte gutteklærne i de minste størrelsene (50-68) vi har arvet, og la bort kanskje 3-4 plagg i de minste størrelsene fordi jeg anså dem som "for guttete" til at en jente kunne brukt, ellers var det mest i grått, grønt, blått og stripete, syns jo det er unisex. :) utstyr ellers ville jeg ikke kjøpt kjønnsspesifikt uansett.

Vi har sett det tydelig selv begge gangene :) med nr. 2 var vi usikre på om vi ønsket å vite det, men når hun spurte så jeg det så godt selv at jeg kunne helt fint fortelle at det ikke var noen jentetiss ;)

Hihi, var litt nervøs for det der selv, siden vi hadde bestemt at vi ville vente og se. Så når jordmor sjekket lårbeinet og sånt, lå jeg og kikket en annen vei :p sa i fra før hun begynte at vi helst ikke ville vite med mindre ungen virkelig ville vise seg fram og det ikke var noen vei utenom :p

14+1, OUL 13 desember :D tror vi til slutt har bestemt oss for å vite kjønn! Er andre barnet ❤️ kommende storebror blir 1 år og 9 måneder når termin er :)
Da har dere dagen etter meg så da må du fortelle meg hva det ble:D Blir sikkert veldig stas å bli storebror tenker jeg:D

33 uker, vet ikke og vil ikke vite.
Første barn.
Er sykt spennende!

Angående innkjøp og slikt så ser jeg ikke helt utfordringen. Finnes masse fine farger som ikke er kjønnsspesifikt, og hvitt er jo anvendelig til begge kjønn :) Jeg har kjøpt en del turkis, som sikkert mange tenker på som typisk guttegarderobe, men jeg synes det er fint til jente også.

27+4 og vet kjønnet. Førstegangs! :-)

Back
Topp