Hvor langt er dere på vei ?:D

21 uker i dag og merker vel bare plutselig energitap og litt i bekkenet.
Var noe kvalm i starten, men ikke så ille at jeg kastet opp.
 
Er 36+2 idag. :) Har bekkenløsning, er trøtt som fy og føler meg stooor. :p
 
36+5, kvalm sliten lei og utålmodig!!! Har også fått sånne prikninger i hendene i løpet av de siste to dagene..
 
Uke 20 i dag! Føler meg ganske bra, bortsett fra et sviktende bekken son sliter spesielt på korsryggen! Trøttheten er også litt verre, men man får jo så mye energi av alt liv i magen :)
 
21+2 idag;) føler meg ganske bra, bortsett fra at jeg har vannskelig for å sovne ette å ha vært på toalettet.
 
Hei :) Fikk 2 positive tester Idag ... 3 uker over ikm.. Så etter mine beregninger akkurat 7 uker på vei :) Legger ved bilde av testene ... Er vel ingen tvil på at jeg er gravid?:/ :) Dette har ikke gått opp for meg!! Har lite symptomer, annet enn oppblåst mage!!!
 

Vedlegg

  • image.jpg
    image.jpg
    644,3 KB · Visninger: 21
Æ hadde nesten ikke symptomer i starten, ble ikke noe særlig kvalm heller. Faktisk glemte av og til at æ var gravid. E uke 28+2 og sliter med bekkenløsning og diverse smerter i magen.. Halsbrann kommer og går..
 
Hei :) Fikk 2 positive tester Idag ... 3 uker over ikm.. Så etter mine beregninger akkurat 7 uker på vei :) Legger ved bilde av testene ... Er vel ingen tvil på at jeg er gravid?:/ :) Dette har ikke gått opp for meg!! Har lite symptomer, annet enn oppblåst mage!!!
Helt klart gravid ! :) Gratulerer ! Har selv ingen symptomer unntatt trøtthet :) helt normalt
 
6+4 :) Vært dårlig de siste 4 dagene, løper på do med løs mage og kastet opp ett par ganger :/ Ømme pupper og trøtt! Håper kvalmen snart går over :)
 
6+4 :) Vært dårlig de siste 4 dagene, løper på do med løs mage og kastet opp ett par ganger :/ Ømme pupper og trøtt! Håper kvalmen snart går over :)
Har selv løs mage, skikkelig irriterende. Men ikke hele tiden da, mere når jeg har spist brød. Er 11+0 idag :) Kvalmen gikk heldigvis over for meg, men sovner klokka 7 på kvelden haha
 
det er jo også folk som kan gå i 9 mnd uten å vite at de er gravide, må er jo normalt :) vært redd for det samme selv. Hadde ingen symptomer whatsoever fra uke 7-9. Fra uke 9 ble jeg slått ut med kvalme og nå hodepine. Er 10+2. Skal på provat ul når jeh er 12+3 :D har vært på det en gang så veit at alt er helt fint. Ikke beskymre deg, så lenge man ikke blør så går det 99% bra:) vet det er lettere sagt enn gjort men prøv. Du er jo også sart i uke 13, gleder meg til å tippe uke 12 :D

Va på tidlig ul på torsdag :) fikk se en sprellanes liten baby me et bakanes hjerte, så alt va bra :) svigermor va me å filma alt som skjedde på skjermen. Va en fantastisk opplevelse. Så gled dæ :D
 
Uke 22 i dag :D nå synes jeg det får litt tregere her!!
 
Etter oul igår ble jeg satt tilbake fem dager,så er 18+1 idag :)
 
Back
Topp