Lillafrosk
Firebarnsmamma♡
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Sensommerlykke 2017
Oktoberbarna 2021♡
Julilykke 2023
3+6 etter ELtermin. 4+3 etter menstermin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så herlig8+6, var på TUL igår og var litt lenger på vei enn først antatt
Ja det var helt fantastisk å se lillefrø sitt hjerte slå Så gøy at vi havner på nesten samme termindato! Har du vært på TUL?Så herlig
Kjenner følelsen Hvilken termin har du fått? Jeg var på tidlig ultralyd når jeg var 7+0, fikk termin 29.06, men maskinen benyttet 40+0 beregning. Tror jeg har termin 1 juli egentlig, så blir spennende å se. Skal på en privat tul når jeg er 12+0. Samboeren skal være med, og tenker det blir koselig før jul. I tillegg tenker jeg det er fint å se før nyheten blir offentligJa det var helt fantastisk å se lillefrø sitt hjerte slå Så gøy at vi havner på nesten samme termindato! Har du vært på TUL?
Ja det er koselig! Fikk termindato satt til 1.juli nå på TUL, og nå har vi sett at alt ser bra ut så med mindre det blir noen grunn til flere TUL, venter vi til OUL i januar Delte nyheten med de nærmeste igårKjenner følelsen Hvilken termin har du fått? Jeg var på tidlig ultralyd når jeg var 7+0, fikk termin 29.06, men maskinen benyttet 40+0 beregning. Tror jeg har termin 1 juli egentlig, så blir spennende å se. Skal på en privat tul når jeg er 12+0. Samboeren skal være med, og tenker det blir koselig før jul. I tillegg tenker jeg det er fint å se før nyheten blir offentlig