Hvor langt er dere akkurat nå?

3+6 etter ELtermin. 4+3 etter menstermin.

7+3 ❤️❤️❤️

7+4

8+0

Ja det var helt fantastisk å se lillefrø sitt hjerte slå:Heartred Så gøy at vi havner på nesten samme termindato! Har du vært på TUL?
Kjenner følelsen:Heartred Hvilken termin har du fått? Jeg var på tidlig ultralyd når jeg var 7+0, fikk termin 29.06, men maskinen benyttet 40+0 beregning. Tror jeg har termin 1 juli egentlig, så blir spennende å se. Skal på en privat tul når jeg er 12+0. Samboeren skal være med, og tenker det blir koselig før jul. I tillegg tenker jeg det er fint å se før nyheten blir offentlig :)

7+6 ble jeg helt plutselig :) ble satt frem 2 dager :)

8+3 :)

Kjenner følelsen:Heartred Hvilken termin har du fått? Jeg var på tidlig ultralyd når jeg var 7+0, fikk termin 29.06, men maskinen benyttet 40+0 beregning. Tror jeg har termin 1 juli egentlig, så blir spennende å se. Skal på en privat tul når jeg er 12+0. Samboeren skal være med, og tenker det blir koselig før jul. I tillegg tenker jeg det er fint å se før nyheten blir offentlig :)
Ja det er koselig!:D Fikk termindato satt til 1.juli nå på TUL, og nå har vi sett at alt ser bra ut så med mindre det blir noen grunn til flere TUL, venter vi til OUL i januar:) Delte nyheten med de nærmeste igår:D:Heartred

Back
Topp