sommerdessert
Betatt av forumet
24+6 ♡
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her! Synes du tiden går fort? Jeg synes det har gått superfort, men akkuray nå har tiden stoppet litt opp hihi. Begynner å bli litt utålmodig...28+3[emoji3][emoji3]
Syns tiden gikk seint frem til uke 20-ish; og nå plutselig svosj;i 29.svangerskapsuke...er jo snart kalving jo[emoji23][emoji23][emoji23]Samme her! Synes du tiden går fort? Jeg synes det har gått superfort, men akkuray nå har tiden stoppet litt opp hihi. Begynner å bli litt utålmodig...
Ja! Det er sant! Ser litt frem til sånn uke 32. DA er virkelig slutten nær. Jeg fødte i uke 38 sist. Lov å håpe på det sammeSyns tiden gikk seint frem til uke 20-ish; og nå plutselig svosj;i 29.svangerskapsuke...er jo snart kalving jo[emoji23][emoji23][emoji23]
Da var du heldig[emoji6][emoji6]fødte 39+4 jeg[emoji5]men går fort nå[emoji3][emoji3]våren;sommeren;boff!!!Ja! Det er sant! Ser litt frem til sånn uke 32. DA er virkelig slutten nær. Jeg fødte i uke 38 sist. Lov å håpe på det samme
Vi satser på detDa var du heldig[emoji6][emoji6]fødte 39+4 jeg[emoji5]men går fort nå[emoji3][emoji3]våren;sommeren;boff!!!