Hvor lang tid tok det fra henvisning ble sendt, til dere fikk IVF?
Henvisning til IVF ble sendt 12. august. Ikke fått noe svar enda, men det står «vurdert» i helsenorge (så håper det betyr at den er vurdert godkjent, noen som vet?). Fordi vi skulle hatt en levende baby nå, begynner vi å bli så desperate at vi vurderer å ta privat IVF eller inseminasjon. Holder på å bli gal av alle de negative testene hver eneste måned
Henvisning til IVF ble sendt 12. august. Ikke fått noe svar enda, men det står «vurdert» i helsenorge (så håper det betyr at den er vurdert godkjent, noen som vet?). Fordi vi skulle hatt en levende baby nå, begynner vi å bli så desperate at vi vurderer å ta privat IVF eller inseminasjon. Holder på å bli gal av alle de negative testene hver eneste måned

Kan ingenting om dette, men har googlet mye etter informasjon. Den skal vurderes innen 10 virkedager etter at den er mottatt, men jeg tror neste status etter «vurdert» er «tildelt time» som sikkert tar en stund 
det planlegges gjerne 2-5 dager før, basert på resultatet av en ultralyd som kontrollerer hvordan stimuleringen din har gått.
Husker du hvor lang tid det tok ca fra den ble registrert til den fikk status «vurdert»? Det står 10 dager på Helse-Norge, men da jeg ringte på fredag fikk jeg beskjed om at det tar 20-40 dager fra mottatt henvisning til man eventuelt får brev.