Hvor lang vei har dere

Lillemor1

Elsker forumet
til barnehagen? Jeg har ca 8 min med bil, i underkant av 6 km... Har liksom inntrykk av at de fleste her bor så nærme barnehagen?[:)]

går dit på 5 min, hvis han sitter i vogn [:)]

Småen går ikke i bhg, men jeg trenger ca 3-5 minutter med bil til "min"[;)]

ORIGINAL: Lissie

går dit på 5 min, hvis han sitter i vogn [:)]

hun går ikke i barnehage enda, men om hun kommer inn på den som er nærmest, tar det 5 min med bil[:)]

Vi kan gå på ca. 30 min eller kjøre bil på ca. 10 min.   

tar 13-15 minutter med bil[;)]

10 min gange til den barnehagen han skal begynne i.. 2-3 min med bil

Før hadde vi 15-20 min med bil. Men nå har vi flyttet nærmere og jeg bruker ca 8-10 min å gå[:)]

med ett barn i vogn og ett på akebrett gikk vi på 15-20 min i vinte....kjører vel på 3min ca

Bhg er nærmeste nabo [:)] tar vel 2 min å gå fra døra vår til døra i bhg

Ca 5 min å gå hjemmefra.Også ligger jobben min rett over veien for bhg,så det tar meg ca 2 min fra jeg går fra bhg til jeg er på jobben[:D]Deilig[:)]

Har vel 1.5 mil te barnehagen tenker jeg om ikke litt lenger..
Fra vi går hjemmefra til vi er i barnehagen tar det 45 min. Må gå et lite stykke og tar buss så må vi gå litt til..

Tar vell rundt 30 sekunder [:D]
Kjempefint med kort vei til barnehagen ja

Tar 5 min å gå [:)]. Men når guttene også går ta det 15-25 min, for alt skal undersøkes på veien...[8D]

Jeg bruker bena eller buss, med beina tar det ca 45min, og med buss ca 20min om den er i rute, med bil er det ca 10 min om det ikke er rushtrafikk...[:)]

Visst me går med vogn så tar da ca15 min... men sitte ho på ryggen..ca10 min ...

Kjøre me.. så tar da 3 min...

ca 5 min og gå om hun siter i vogn. men jeg kjører da jeg må kjøre til jobb. det tar ca to-tre min da jeg må ut på hovedveien og svinge av igjen. kjører jeg der bommen er tar det 1 min.

1 min med bil[8D]

Back
Topp