hvor lang var

GLIMTE

Forelsket i forumet
 din fødsel og er det 1,2,3.. barne???

jeg brukte 15 timer og jeg er førstegangs fødene. syns det var mye så lurte på hvordan dere andre lå ann[8D]

ke du regn ifra?
første rie eller fra du kom på sykehuset?[:)]

3 timer og 10 min fra jeg kom til sykehuset med 3cm åpning til han var ute. Kort, men sykt intenst nesten uten pustepauser mellom riene. Er førstegangs.

48 timer:( hadde en tøff fødsel sist...håpe kje denne blir sånn.

fra æ kjente første tak, t snuppa va ute gikk d 12,5 time.

e spent på kor lang tid d tar denna gangen! som da e nr 2 [:D]

6 tima etter 4 cm åpning kom nr 1
3 tima etter 8 cm åpning kom nr 2

27 timer med første. Det var vannet som gikk først. Men hadde jo 12 timer før jeg kunne ense at det var noen rier på gang. Kan gjerne ta den en gang til, var ikke så galt, men deilig med kortere tid da såklart.

ORIGINAL: Sørfis

ke du regn ifra?
første rie eller fra du kom på sykehuset?[:)]

fra 2 cm åpning... men jeg trur at det er så stor forskjell siden jeg fikk epudural med førstemann og all aktivitet slutta[:@] men nå fikk jeg lystgass(spess følelse) og riene kom sykt fort!!! [:)]

Fra 3 cm (og drypp) brukte jeg 9,5 timer med førstemann[:)]

Brukte 34 t fra riene starta med nr 1, og 15 t fra jeg kom til sykehuset med 4 cm åpning... phu..håper det går raskere denne gangen :-)

Fra første rie (som ikke en gang var vond) 26 timer.
Fra jeg kom på sykehuset 2 timer.
Fra vannavgang 45 min.

1 barnet tok det 28,5 time fra 1 rie - 12 timer fra 3cm åpning
2 barnet tok det 24 timer fra 1 rie - 4 timer fra 3cm åpning

har ikke født enda denne gangen, men sist gang tok det ca 7 timer fra førsterie..

1. gangen låg jeg i 48 timer, og endte til slutt opp med haste ks.
Denne gangen er jeg fryktelig spent....Skal prøve å føde vaginalt, men ligger ikke 48 timer en gang til nei!! Da blir d ks.

Jeg brukte 18 timer på første fødsel. Den startet naturlig.
Denne gangen brukte jeg 3,5 timer, fra jeg ble satt igang.

Synes det er vanskelig å vite hvordan jeg skal regne, men begge gangene reiste jeg på sykehuset når riene begynte å gjøre ganske vondt. Men første var jeg der 6,5 time før hun blei født, med andre 2,5 time. Så gikk litt kjappere denne gangen!

brukte 97,5 timer med nr 1. fra første tak (5 timer fra vanne ble tatt)
24 t med nr 2 fra første tak (2,5 t etter vannet gikk)
Blir spennende å se denne gang da[;)]

riene var heller ikke vonde før vannet var gådd,så før det kan vel bare kalles for masrier[:)]

12 timer første gang...26 timer andre gang før d ble hasteks!  å denne gangen blir d planlagt ks[:D]

Back
Topp