griseknoen
Forumet er livet
Ja, hvor lenge varte fødselen din? Og hvor lenge mener sykehuset at fødselen varte?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De regner fra man er i aktiv fødsel ja. De satte meg som i aktiv fødsel kl.20.00 (da var jeg vel egentlig bare 3 cm, men de syntes så synd på meg at de sa jeg var i aktiv fødsel) og da hadde jeg hatt vonde rier i 22 timer. Så sånn sett varte fødselen bare i 6 timer og 45 minutterFra vannet gikk og første rie kom, til han var ute gikk det 25 timer. Men i papirene står det at fødselen varte i 8 timer. Selv om jeg var på sykehuset i 23 timer. De regner vel med fra 4 cm da
Ja, var tøft å høre at riene ikke hjalp stort. :/Uff.. Det er lenge nok det hvertfall. Ikke minst slitsomt å ha voonde rier når de ikke gjør stor nytte :/
Jeg sov mellom hver rie da. Klarte ikke å holde øynene oppe om jeg prøvde engang. Er litt glad for det altså. Da fikk jeg samlet krefter, og tiden gikk litt fortere
87 timer? Og jeg trodde jeg hadde det ille! Respekt. .Jeg hadde rier i hele 87 timer til jenta var ute!