hvor lang tid..

t.t.h.

Elsker forumet
tok det før dere fikk svar på disse kromosom/gen prøver (er ikke sikker på hvordan det skrives,håper dere skjønner hva jeg mener)[;)]nå har det gått 10 uker og de er forsatt ikke klar[&:][&:]har en dårlig følelse for at det er noe galt[&:][&:]trodde egntlig slike prøver skulle tas før en evt startet med ivf??eller har jeg misforstått[8|][8|]

vi måtte ta en masse kromosom og sykdomsprøver før ivf/icsi. Husker ikke hvor lang tid det tok før svaret kom for det lå jo klart der når vi skulle sette i gang. Men hva med og ringe for og høre? [:D] klem til deg

tusen takk snuppa[;)][;)]har ringt legen og han har ringt til bergen prøvene var ikke klare enda[&:][&:]syns det er merkelig at ikke gyng eller hausken sa at vi burde ta de prøvene før vi starta med forsøkene,hvis de finner noe på de prøvene så har vi vel kastet bort 75 tusen på forsøk[8|][8|]

De prøvene skal tas før ICSI forsøk (er lovpålagt), ikke alle klinikker tar disse før IVF (er ikke lovpålagt da)... Jeg vet ikke hvor lang tid det tok før svarene kom på våre prøver, for vi hørte aldri noe, tror vi hadde innsett mer enn 10 uker etter at de var tatt[:)]

i brevet vårt sto det at det skulle ta 6-7 uker å få svar, så synes det høres lenge ut med 10 uker, men uansett da, så skulle vel svaret være rett rundt hjørnet da skulle man tro...

tusen takk for svar Randålf[;)][;)]syns det er rart at ingen har sagt at vi skulle ta de prøvene det er jo icsi forsøk vi har hatt.

Vi skal igjennom ICSI og tok prøvene i okt....Fikk bedskjed om at det tar ca 12 uker før svar foreligger. JEg ringte Ullvål og spurte om jeg måtte vente helt til de hadde svar på prøvene før vi startet opp men det måtte vi ikke. FIkk ikke noe ordentelig svar på hvorfor egentlig.

Vi hører også til hos Hausken. 2 av våre forsøk har vært ICSI. Har heller ikke tatt kromosomprøvene, hadde tenkt å be om det dersom dette forsøket ikke hatt klaffet. Men slapp heldigvis det.. [:D]
Håper svaret ligger der snart, og at dere kan komme videre...

Back
Topp