Hvor lang tid?

RANDÅLF

Forumet er livet
Oktobermirakler 2013
VIP
Bare lurer litt på etter at henvisningen er sendt:
Hvor lang tid tok det før dere fikk svar?
Fikk dere svar på mottatt henvisning og senere innkalling til samtale? Eller fikk dere innkalling til samtale i første brev?
Jeg er henvist St.Olavs da, er sikkert forskjellige rutiner rundt om kring[:)]

Gynokologen sendte henvisning i rundt 17.mai,og vi fikk svar i slutten av juni og time den 15 september[:)] Det var St.Olavs[:D]

Legen sendt brev i nov/des. Fikk svar i januar og time i mars.
Begynte med 1 forsøk i juni

ORIGINAL: ..Lykke..

Gynokologen sendte henvisning i rundt 17.mai,og vi fikk svar i slutten av juni og time den 15 september[:)] Det var St.Olavs[:D]

Takk[:)] Da er jeg litt mer vis i dag[:D][:D][:D]

ORIGINAL: *Bobbo*

Legen sendt brev i nov/des. Fikk svar i januar og time i mars.
Begynte med 1 forsøk i juni

Takk[:)] Ser ut til at det tar en mnd eller to for alle da[:)]

ORIGINAL: RANDÅLF

Gikk ganske fort egentlig[:)]Jeg begynte å spraye i jula,men kunne nok begynt før:)
Så det er nok i mange mnd til dere får begynne[:)]

Gikk ganske fort egentlig[:)]Jeg begynte å spraye i jula,men kunne nok begynt før:)

Regner med tiden flyr jeg og plutselig er vi i gang[:)] Litt skummelt å tenke på i grunnen[8D] For nå vet jeg liksom at jeg ikke er gravid hver måned og tanta kommer, trenger ikke tenke så mye egentlig[:)] Men gleeeeeeeder meg selvfølgelig masse til endelig å være i gang[:)][:)][:)]

Søknaden vår ble sendt i begynnelsen av juli. I begynnelsen av september fikk me brev tilbake med innkallelse til time omtrent 1 mnd seinere. Men det som var med klinikken var at dei hadde sommerstengt i juli, så sjansen er vel stor for at om de ikkje hadde hatt det, så hadde me fått svar tidligere. Men eg tok å ringte i midten av august, ca 1 mnd og 2-3 veker etter søknaden blei sendt og spurte om de hadde fått henvisning. Det kan jo du gjere etterkvart også, dersom du blir utolmodig[;)][:D]

Regner med tiden flyr jeg og plutselig er vi i gang[:)] Litt skummelt å tenke på i grunnen[8D] For nå vet jeg liksom at jeg ikke er gravid hver måned og tanta kommer, trenger ikke tenke så mye egentlig[:)] Men gleeeeeeeder meg selvfølgelig masse til endelig å være i gang[:)][:)][:)]

Tenker det blir kjempe godt å komme i gang,det er litt mer realistisk da[:)]
Bruk mnd frem mot forsøket til å slappe av,kose dere og "lade batteriene"[:)]

Back
Topp