Hvor lang tid

BIBBI3

Forumet er livet
..venta dere fra søknaden om prøverør ble sendt til dere ble innkalt? (offentlig)

Vi sendet søknad i des, fikk svar i jan, var til forsamtale i mars
og begynte på medisiner i mai. [;)]

ORIGINAL: * Bobbo *

Høres bra ut.
Hvilken klinikk var dere?

Sende søknad januar 05, fikk forsamtale juni 05.
(Porsgrunn)

Da tok ca 2-3 mnd i porsgrunn[:)]

søknaden ble sendt i oktober -07, forsamtale mai -08 og håper å komme igang i løpet av året, men har mine tvil...

ORIGINAL: Bens mamma

ORIGINAL: * Bobbo *

Høres bra ut.
Hvilken klinikk var dere?

Riksen. [:)]

Søknanden blei sendt i juli(dog det var feriestengt), fikk brev i starten av sept og time i begynnelsen av oktober[;)] Så er under 3 veker til me skal inn, spennande!! Høyre til Haugesund fertilitetsklinikk som er på Hgsd sjukehus!

Hjelp så store variasjoner.. er dette pga forskjellige ventetider på de ulike klinikkene.. eller blir man vurdert hvor i køa man blir satt utifra andre ting?

ORIGINAL: dumidalia

søknaden ble sendt i oktober -07, forsamtale mai -08 og håper å komme igang i løpet av året, men har mine tvil...

Oj, så lang tid.. hvor hører du til?

ORIGINAL: Ivara

Sendte søknad i april, og hadde forsamtale i mai med løfter om oppstart i oktober.

Men har ikke hørt noe enda så noe oktober i det offentlige blir det nok ikke [8|]

Har du ringt de å hørt? Rart du ikke hører noe da...[:-]

min søknad skulle bli sendt i begynnelsen av januar 2008 og har ennå ikke hørt noe.....

har no tatt 2 ivfèr privat i mellomtiden[:)]

Men burde man ikke høre om de har mottatt søknaden da? Synes det høres hårreisende ut med ventetid[&:]

Men burde man ikke høre om de har mottatt søknaden da? Synes det høres hårreisende ut med ventetid[&:]

hadde det ikke vært for at vi tok det privat så hadde eg nok ringt te de ja...... men vet at naboen her ventet i ca 1 år før de fikk komme igang etter at søknad var sendt[&:][:@][:'(]

Sendte søknad i april, og hadde forsamtale i mai med løfter om oppstart i oktober.

Men har ikke hørt noe enda så noe oktober i det offentlige blir det nok ikke [8|]

Har du ringt de å hørt? Rart du ikke hører noe da...[:-]

Vi ringte og hørte ja.
De hadde vistt forlovet seg litt i forhold til oppstartmnd, så de som hadde 2 mnd lengre ansiennitet enn oss er de som starter opp nå... Så klinikken fikk vel litt større pågang enn de hadde trodd da vi var der i mai.

Køsystemet går kun på anisennitet slik jeg har forstått det.

Ok, greitt å vite

ORIGINAL: dumidalia

Oj, så lang tid.. hvor hører du til?

UNN i tromsø, men kan ikke tro at ventelisten der kun går på ansiennitet, siden babyT? søkte etter oss....
er ikke alt man skal forstå, nei.

På Rikshospitalet gikk det vel fire mnd tror jeg, og innen ni mnd var jeg gravid[;)]

Sendte søknad slutten av mars 2007, ble inkalt til forsamtale slutten av september, jeg avlyste pga var gravid, men mistet så jeg kom inn til forsamtale i oktober/november. Første forsøk Januar 2008 pga jula.

Back
Topp